۱۳۸۲-۰۱-۱۷ | ۱۲:۱۹
در پي تماس‌هاي مجدد مردمي با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) مبني بر ادامه روند تخريب كاخ احمدشاهي در مجموعه‌ي فرهنگي ـ تاريخي سعدآباد، محمد عبدالعلي‌پور، مدير اين مجموعه، چنين رويدادي را رد كرد. وي در گفت وگو با خبرنگار ميراث فرهنگي ايسنا، گفت: نزديك به يكي دو سال است كه مساله آب و آبرساني براي فضاي سبز مجموعه، مشكلات جدي به وجود آورده كه اين امر در دفتر فني نيز بررسي شده است. البته تمامي اين عمليات با نظارت و هماهنگي انجام شده است. او افزود: به هيچ وجه اين موضوع ارتباطي به كاخ احمدشاهي ندارد. به عبارتي اين كاخ امسال در پروژه كار مرمت و بازسازي قرار دارد. طرح مطالعات آسيب‌شناسي آن نيز در حال تهيه است كه اميدواريم آنجا به طور جدي توسط ميراث فرهنگي مرمت شود. محوطه آن نيز مساله آب و آبرساني دارد كه ما بايد به طور اضطراري حتما اين كار را انجام دهيم. عبدالعلي‌پور درباره‌ي تماس‌هاي مردمي در اين زمينه، تصريح كرد: كسي كه معنا و مفهوم كاخ احمدشاهي را نمي‌داند، نمي‌تواند درباره‌ي آن اظهار نظر كند؛ ما به دليل مرمت يك مجموعه كنار كاخ احمدشاهي، از هر چيزي و از هر رفت و آمدي در آن محوطه كاملا مطلع هستيم. انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری