۱۳۸۴-۰۳-۰۲ | ۱۳:۰۹
عضو دفتر تحكيم وحدت(طيف شيراز) رفتار شوراي نگهبان را كاملا نسنجيد خواند و گفت: شوراي نگهبان بايد به تقوا و عدالت خود مراجعه كند. «مهدي درويش» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: اين حركت در ادامه‌ي ردصلاحيت‌هاي مجلس هفتم و كاملا قابل پيش‌بيني بود. اين گونه اعمال به نظر من در تضاد با خواست مسوولان نظام در مشاركت حداكثري و فرموده‌ي رهبري در زمينه‌ي همبستگي ملي و مشاركت عمومي، است. درويش خاطر نشان كرد: شوراي نگهبان كساني را ردصلاحيت كرده كه در سال‌هاي قبل صلاحيت آنها را تاييد كرده بود و اين يك تعارض است. وي هم‌چنين افزود: در شرايطي كه نظام در يك موقعيت بحراني قرار دارد و مذاكره كنندگان ما با اروپاييان در حال نتيجه‌گيري از زحمات دو ساله‌ي خود هستند، شوراي نگهبان بايد بنيان يك مشاركت حماسي را بگذارد. درويش در پايان تاكيد كرد: طبق تجربيات قبلي، آقايان از راي خود برنمي‌گردند، مگر اينكه مسوولان بلندپايه وارد عرصه‌ي عمل شوند و از تكرار تجربيات گذشته جلوگيري كنند. انتهاي پيام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی