۱۳۸۴-۰۳-۰۲ | ۲۰:۰۱
اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد عصر امروز در اعتراض به آنچه را فشارهاي وارد شده به اين تشكل ميخواندند، در مقابل استانداري چهارمحال و بختياري تحصن كردند.
«احسان نظري» دبير اين تشكل دانشجويي در گفتوگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با اعلام اين خبر گفت: اكنون حدود 80 نفر در مقابل استانداري تحصن كردهاند و خواستار اين هستند كه روند به نحوي شود كه فشارهاي وارده از سوي دانشگاه بر اين تشكل دانشجويي از بين برود.
وي ادامه داد: از عصر ديروز تعدادي از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان در اعتراض به فشارهاي وارد شده به اين تشكل دانشجويي دست به اعتصاب غذاي نامحدود زدند.
انتهاي پيام
