۱۳۸۴-۰۳-۰۳ | ۱۷:۲۸
منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران
بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران درباره‌ي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري، بيانيه‌ي شماره‌ي يك خود را صادر كرد. به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين بيانيه آمده است: وقايع اخير كشور و نامه‌ي رهبر فرزانه‌ي انقلاب به شوراي نگهبان بار ديگر نقش بي‌مثال جايگاه رفيع ولايت را در دفاع از حقوق ملت و تعيين مصالح نظام يادآور شد. در حالي كه عملكردي نسنجيده مي‌رفت تا فضاي انتخابات را از مسير صحيح خود منحرف كرده، از شور رقابت كاسته و لبخند را بر لبان بدخواهان ملك و ملت بنشاند، كانون اميد دوستداران انقلاب و نقطه‌ي اتكاي نظام، فرمان به تصحيح اين خطا داد و مگر از اين جايگاه جز اين انتظار است؟ اين بيانيه مي‌افزايد: وقتي نهادهاي رسمي و ساز و كارهاي قانوني به بن بست مي‌رسند، وقتي آنها كه بايد ببينند نمي‌بينند، كسي بايد باشد كه ببيند و بداند و تصميم بگيرد. اين ميراث و يادگاري است كه از آن روح خدايي براي ما بجاي مانده است. ما كوچكترين فرزندان اين ملت، سپاس بي‌كران خويش را نثار پير و مراد و مرشد انقلاب اسلامي كرده و طول عمر آن فرزند زهرا (س) را از خداوند متعال خواستاريم. بي‌صبرانه انتظار انتخاباتي پر شور و با شكوه را كشيده و در طليعه‌ي آن، به برداشتن گام‌هايي بلند در تشكيل دولت اسلامي و تلاش براي آباداني ايران اميدواريم. انتهاي پيام

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی