۱۳۸۵-۰۶-۰۱ | ۱۲:۳۷
تصويربرداري مجموعه طنز «شهري در منظومه شمسي» كاري از شبكه‌ي استاني بوشهر به پايان رسيد. سيدرضا صافي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين مطلب افزود: مجموعه طنز «شهري در منظومه شمسي» به زودي وارد مراحل فني مي‌شود. وي درباره‌ي داستان اين مجموعه طنز اظهار كرد: «شهري در منظومه شمسي» ماجراي فرود يك سفينه‌ي فضايي در بوشهر است كه مدت را در بوشهر سپري مي‌كند و حضور آدم فضايي اين سفينه در شهر بوشهر و ماجراهايي كه براي او پيش مي‌آيد بهانه‌اي براي طرح مسائل اجتماعي و اقتصادي استان بوشهر است. وي ادامه داد: اين مجموعه ادامه شخصيت‌هاي سريال «ازو و مزو»، در فضاي جديد و با چاشني تخيل است. كارگردان « شهري در منظومه شمس» با بيان اين كه اين مجموعه در 26 قسمت 45 دقيقه‌يي از شبكه استاني بوشهر پخش مي‌شود گفت: پخش هفتگي اين مجموعه از پاييز از شبكه استاني بوشهر آغاز مي‌شود. صافي در پايان عنوان كرد:‌احتمال دارد مجموعه « شهري در منظومه شمس» پس از پخش از شبكه استاني از يكي از شبكه‌هاي سراسري پخش شود. انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری