• یکشنبه / ۷ مهر ۱۳۸۷ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 8707-03427

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي: يك شعار سالانه يا دوره‌يي براي تعيين محور كاري گردشگري مي‌تواند اعلام شود

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي:
يك شعار سالانه يا دوره‌يي براي تعيين محور كاري گردشگري مي‌تواند اعلام شود
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان خراسان رضوي گفت: هريك از سياست‌هاي پيش‌بيني‌شده در حوزه‌ي گردشگري به‌عنوان سرفصل‌ كاري و شعاري براي حركت همگان مي‌تواند مورد استفاده قرار گيرد. مسعود منتجبي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه داشتن يك برند و شعار واحد گردشگري معرف شخصيت يك كشور است، ادامه داد: خوشبختانه ما به برند، لوگو و شعاري واحد در حوزه‌ي گردشگري، بويژه براي حضور در نمايشگاه‌هاي خارجي دست يافته‌ايم. وي به اقدام معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري براي اختصاص يك شعار و هفته‌ي گردشگري استان‌ها اشاره كرد و اظهار داشت: تعيين روز، هفته و شعار گردشگري تعيين يك محور اجرايي خاص در هر استان است. به‌عنوان مثال، 10 تيرماه در خراسان رضوي به‌عنوان روز ملي گردشگري به‌مناسبت سال‌روز ورود امام رضا (ع) به اين استان نام‌گذاري شده است و در آن تلاش مي‌شود تا ابعاد مختلف حوزه‌ي گردشگري و ميراث فرهنگي براي علاقه‌مندان و مردم تبيين شود. او تأكيد كرد: با وجود تعيين شعار جهاني در روز جهانگردي كه بنا بر مقتضيات و شرايط جهان صورت مي‌گيرد، در داخل كشور نيز سياست‌هايي هر سال تعيين مي‌شوند كه به‌عنوان سرفصل و محوريت كار مي‌توانند مورد استفاده باشند. منتجبي بيان كرد: شعار توسعه‌ي سفرهاي همگاني، همه‌مكاني و همه‌زماني سال گذشته ازسوي مسؤولان و دست‌اندركاران گردشگري طرح شد و پس از آن، فعاليت‌هاي بسياري در اين حوزه انجام شدند كه از آن جمله به تعيين مسيرهاي گردشگري و اجرايي كردن طرح‌هايي مانند سفركارت ملي يا سفرهاي ارزان‌قيمت مي‌توان اشاره كرد. معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري خراسان رضوي با بيان اين‌كه سياست‌هاي ما در اصل، شعارهاي ما براي توسعه‌ي گردشگري هستند، گفت: اطلاع‌رساني و تبليغات درباره‌ي اين سياست‌ها بايد هرچه بيشتر در دستور كار قرار گيرند. وي افزود: علاوه بر سياست‌ها و برنامه‌هاي تعيين‌شده‌ي گردشگري، بنا بر مقتضيات و شرايط گردشگري كشور يك شعار سالانه يا دوره‌يي براي تعيين محور كاري و نرم‌افزاري توسعه‌ي گردشگري مي‌تواند در دستور كار قرار گيرد. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha