• سه‌شنبه / ۴ اسفند ۱۳۸۸ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 8812-02622
  • خبرنگار : 71234

208 نماينده در بيانيه‌اي با تشكر از نيروهاي اطلاعاتي - امنيتي: دستگيري ريگي مايه سرافرازي ملت ايران و اعتلاي همه مسلمانان است

208 نماينده در بيانيه‌اي با تشكر از نيروهاي اطلاعاتي - امنيتي: 
دستگيري ريگي مايه سرافرازي ملت ايران و اعتلاي همه مسلمانان است

208 نماينده‌ مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي با اشاره به دستگيري عبدالمالك ريگي تاكيد كردند كه دستگيري ريگي مايه مباهات و سرافرازي ملت قهرمان ايران و همه مسلمانان جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين بيانيه كه در پايان جلسه علني امروز مجلس توسط جاسم ساعدي عضو هيات رئيسه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد، به شرح ذيل است.

محضر مبارك رهبر عزيز و فرماندهي كل قوا، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي مدظله‌العالي، خبر مسرت‌بخش و غرورآفرين دستگيري عبدالمالك ريگي از سرسپردگان استكبار كه نقش محوريت در انجام جنايات متعدد و ايجاد ناامني در مناطق مرزهاي شرقي كشور از سوي دستگاههاي جاسوسي آمريكا و انگليس و برخي كشورهاي منطقه را بر عهده داشت مايه مباهات و سرافرازي دستگاههاي امنيتي، نظامي و اطلاعاتي كشور در مقابله با تهاجم و توطئه دشمنان ايران اسلامي است.

شكي نيست كه همكاري بسيار دقيق اطلاعاتي و عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، ارتش جمهوري اسلامي و نيروي انتظامي در مواجه با هرگونه تهديد عليه جمهوري اسلامي ايران و خنثي سازي آن كه در عمليات پيچيده دستگيري عبدالمالك ريگي به منصه سقوط رسيد، قبل از هرچيز مايه دلگرمي و سرافرازي ملت قهرمان ايران و اعتلاي همه‌ مسلمانان جهان كه به اقتدار ايران اسلامي چشم اميد دوخته‌اند خواهد بود و از طرفي به دشمنان انقلاب و ايران اسلامي بار ديگر مي‌فهماند كه جمهوري اسلامي ايران همان طور كه در طول 8 سال دفاع مقدس با اقتدار كامل از مرز و بوم سرزميني و معنوي خود دفاع كرد، امروز نيز با همه قدرت در برابر توطئه مشترك استكبار، تمام قد ايستاده است.

ما خادمان مردم در خانه ملت بار ديگر اين حماسه اقتدار را به رهبري معظم و فرماندهي كل قوا و ملت قهرمان ايران تبريك مي‌گوييم و سپاسگذاري خود را از كليه نيروهاي اطلاعاتي، نظامي و انتظامي جمهوري اسلامي ايران تقديم مي‌نماييم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha