۱۳۸۹-۰۳-۱۰ | ۱۲:۵۶
منبع: نمایندگی خوزستان
يك شاعر معتقد است: ‌بي‌توجهي به فرهنگ و ادبيات يكي از دلايل نبود توجه به تبليغ كتاب است. كريم خسروي‌ راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در خوزستان، اظهار كرد: وقتي رسانه‌هاي ما هيچ ارتباطي با ادبيات پيدا نمي‌كنند، مشخص است كه صدا و سيما هم از اين قضيه مستثنا نيست. او افزود: دليل نبود توجه رسانه‌ها به بخش ادبيات و كتاب معلوم نيست؛ اما اگر جايگاهي وجود داشته باشد كه به هنرمندان هويت بدهد، مسائلي مانند توجه نكردن به كتاب هم برداشته مي‌شود. خسروي‌ راد تصريح كرد: رسانه‌ها زماني كه از لحاظ مادي تقويت مي‌شوند، مستقل مي‌شوند؛ ولي در شرايط كنوني تبليغ كتاب سودي براي آن‌ها ندارد. انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری