• جمعه / ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 8906-15780
  • منبع : مطبوعات

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/ معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي: دود ناشي از هتک حرمت قرآن کريم به چشم خود غربي‌ها مي‌رود

/قرآن؛ كتاب رحمت، حكمت و عدالت/
معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي:
دود ناشي از هتک حرمت قرآن کريم به چشم خود غربي‌ها مي‌رود

معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي با تأکيد بر اين‌که بهترين واکنش نسبت به اهانت عليه قرآن حرکت‌هاي منطقي مردمي است گفت: دود آتش زدن قرآن به چشم خود غربي‌ها مي‌رود.

به‌گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، حجت‌الاسلام حسين روحاني‌نژاد در رابطه با اهانت به ساحت مقدس قرآن کريم در آمريکا افزود: هدف از اين اقدام فضاسازي قدرتهاي جهاني در رابطه با اسلام‌هراسي است.

وي افزود: عامل اين اهانت دولت آمريکا است، مگر ممکن است اين اقدام در کشوري که مدعي وجود چارچوب و قانون است صورت پذيرد، چراکه اين اقدام به صورت فردي صورت نگرفته بلکه با حضور رسانه‌ها و شبکه‌هاي آمريکايي انجام شده است.

معاون امور فرهنگي و تبليغ سازمان تبليغات اسلامي گفت: اين اقدام احساسات مسلمانان را در سراسر دنيا جريحه‌دار کرده است، اما موجب معرفي بيشتر قرآن در جهان بشريت شده و بسياري نسبت به اين موضوع حساس شده‌اند که چرا بايد چنين اهانتي به کتاب مقدس اسلام صورت بگيرد و ما احساس مي‌کنيم اين اقدام مي‌تواند موجب بازگشت جامعه بشري به قرآن باشد.

وي با اشاره به اينکه بهترين واکنش به اين اقدامات حرکتهاي مردمي است که در دنيا صورت مي‌گيرد يادآور شد: دولتمردان صهيونيست و آمريکا در اين زمينه بايد محکوم شوند، اما نبايد در اين عرصه دست به اقداماتي بزنيم که بهانه‌اي به دست دشمنان باشد. حرکت‌هاي مردمي بايد به صورت منطقي انجام شود و اين اهانت مورد ريشه‌يابي قرار گيرد.

حجت‌الاسلام روحاني‌نژاد گفت: امت مسلمان که در سراسر جهان بيدار بوده و از اسلام دفاع کرده‌اند اين بار نيز بايد اين حرکت را به صورت منطقي محکوم کنند.

وي تأکيد کرد: دود آتش زدن قرآن به چشم غرب مي‌رود و اگر دولتمردان غربي عذرخواهي نکرده و عکس‌العمل مناسبي صورت ندهند، ضرري که متحمل آن مي‌شوند جبران‌ناپذير است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha