• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 9011-05908
  • خبرنگار : 71368

پليس به دنبال رييس شركت ساختماني «گل‌هاي بهشت»

پليس به دنبال رييس شركت ساختماني «گل‌هاي بهشت»

به دستور مقام‌قضايي تصوير بدون پوشش فردي كه در قالب تأسيس دفتر ساخت و ساز املاک به نام

«گل‌هاي بهشت» از مردم كلاهبرداري مي‌كرد، صادر شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ده‌ها نفر از مالباختگان در خرداد ماه سال 1389 که مبالغ چند ميليون توماني براي پيش خريد مسکن به شخصي به نام «مرتضي‌رضوي» پرداخت کرده بودند، ضمن مراجعه به دادگاه عمومي فشافويه با طرح شکايت از اين فرد عنوان كردند که اين فرد به تعهدات خود براي تحويل مسکن به آنها عمل نکرده و بدون بازپس دادن وجوهات پرداخت شده از سوي آنها و به عنوان پيش پرداخت خريد مسکن، متواري شده است.

با تشکيل پرونده مقدماتي و به دستور رييس شعبه 101 جزايي دادگاه فشافويه، پرونده براي رسيدگي تخصصي در اختيار پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات کارآگاهان نشان داد که «مرتضي‌رضوي» از سال 85 با تأسيس دفتر ساخت و ساز املاک به نام دفتر ساختماني «گل‌هاي بهشت» در شهرک بهشت منطقه حسن‌آباد، اقدام به پيش فروش واحدهاي مسکوني در اين شهرک کرده و حتي در چندين نوبت نيز نسبت به تحويل واحدهاي مسکوني آماده شده به متقاضيان اقدام و همين امر باعث شده تا ديگر ساکنان شهرک به وي و فعاليت‌هاي ساختماني او اعتماد کنند.

در ادامه تحقيقات کارآگاهان مشخص شد که با گذشت مدتي از زمان انعقاد قرارداد ميان مالباختگان و «مرتضي‌رضوي» و در شرايطي که متهم هر روز با به تعويق انداختن زمان تحويل واحدهاي مسکوني، وعده تحويل واحدهاي مسکوني در فاصله زماني کوتاه به مالباختگان را مي‌داد، وي به صورت ناگهاني ناپديد و زماني که متقاضيان خريد مسکن (مالباختگان ) به محل ساخت و ساز واحدهاي خود مراجعه کردند، متوجه مي‌شوند که اصولا هيچ‌گونه زمين و فعاليت ساختماني وجود نداشته و تمامي اقدامات متهم در تحويل چندين واحد مسکوني صرفا براي فريب آنان بوده است.

به گزارش ايسنا، سرهنگ محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر گفت:تاکنون ده‌ها مالباخته مرتبط با اين پرونده شناسايي شده که ارزش تقريبي اين پرونده، تا اين لحظه بالغ بر يک ميليارد تومان تعيين شده است.

وي در ادامه با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم از سوي مقام‌قضايي گفت: با توجه به متواري بودن متهم و دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم به همراه مشخصات کامل وي از سوي مقام‌قضايي صادر شده است.

محمديان از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي متهم تحت تعقيب به هويت «مرتضي‌رضوي»، فرزند حسين، متولد 1346 شده و اطلاعاتي از محل‌هاي تردد يا مخفي‌گاه وي در اختيار دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 73948281 در اختيار کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha