• شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۱ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91070100089
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

در خواست جامعه اسلامي دانشجويان براي محاكمه مهدي هاشمي

در خواست جامعه اسلامي دانشجويان براي محاكمه مهدي هاشمي

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در نامه‌اي به رييس قوه قضاييه دستگيري و محاكمه مهدي هاشمي در بدو ورود به كشور را خواستار شدند.

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در نامه‌اي به رييس قوه قضاييه دستگيري و محاكمه مهدي هاشمي در بدو ورود به كشور را خواستار شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است :پس از ماه ها انتظار، خبر بازگشت آقای مهدی هاشمی رفسنجانی مطرح گردیده است. مدتهاست که اتهامات متعدد و گسترده ایبه ایشان وارد است که دستگاه قضا تا کنون اقدام عاجلی در این زمینه صورت نداده است.

برخی از اعترافات متهمین اصلی فتنه 88 نشان می داد که مهدی هاشمی با عنوان آقازاده درجه 1 کشور تا کنون اقداماتی را انجام داده است که به نص صریح صحبت‌های وکیلش به خاطر فرزندهاشمی بودنش شکل گرفته است.

برهیچکس پوشیده نیست که امت حزب الله ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی چطور در زیر پای دون صفتان وطن فروش در فتنه 88 کوبیده شد و امنیت ملی کشور مورد تهدید و خدشه قرار گرفت.

هنوز داغ علی محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد و مصطفی شهید قلب امت حزب الله ایران را متاثر و متالم نموده است و به گفته وزیر محترم اطلاعات ترور فرزندان وطن اتفاق نمی‌افتاد مگر با فتنه‌انگیزی کسانی که 8 ماه جنگ نرم و سخت را به کشور عزیز ایران تحمیل کردند و حفره‌ای امنیتی در داخل ایجاد نمودند، ما هنوز داغدار از دست دادن برادر بسیجی خود حسین غلام کبیری هستیم.

این اطلاعیه از برادر اجمند و فاضل جناب آقای آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه می‌خواهد بدون در نظر گرفتن نسب های فامیلی به اتهامات اقتصادی و سیاسی جناب مهدی هاشمی رفسنجانی (بهرمانی) رسیدگی نماید.

انتظار دانشجویان از قوه محترم قضاییه همان عملکردی است که امام روح الله نسبت به نوه خود داشتند و امام خامنه‌ای در فرمان هشت ماده ای خود به قوه قضاییه دستور دادند؛

1_ در امر مبارزه با فساد نبايد هيچ تبعيضى ديده شود. هيچكس و هيچ نهاد و دستگاهى نبايد استثنا شود. هيچ شخص يا نهادى نمي‌تواند با عذر انتساب به اينجانب يا ديگر مسئولان كشور، خود را از حساب كشى معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هرمسند بايد برخورد يكسان صورت گيرد.

2_ اين امر مهم و حياتى نبايد بگونه‌ى شعارى و تبليغاتى و تظاهرگونه رفتار شود. بجاى تبليغات بايد آثار و بركات عمل، مشهود گردد. به دست اندركاران اين‌مهم تاكيد كنيد كه بجاى پرداختن به ريشه‌ها و ام‌الفسادها به سراغ ضعفا و خطاهاى كوچك نروند و نقاط اصلى را رها نكنند. هرگونه اطلاع رسانى به افكار عمومى كه البته در جاى خود لازم است، بايد بدور از اظهارات نسنجيده و تبليغات‌گونه بوده و حفظ آرامش و اطمينان افكار عمومى را در نظر داشته باشد.

فاضل ارجمند جناب آقای آملی لاریجانی دانشجویانی که در ادامه این نامه را امضا خواهند کرد، خواستار تعجیل فراوان در امر برگزاری رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در بدو حضور ایشان در خاک مقدس وطن می باشند.

ضرورت برگزاری این دادگاه برای حفظ شانیت نظام اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و افکار عمومی ایران بر خود حق واجبی می دانند که این دادگاه، فوری، علنی و شفاف برگزار گردد و مسلما در این راه خداوند متعال یاور شما خواهد بود؛ چرا که قرار است دستگاه تحت امر شما حق مظلوم و ظالم را تفکیک و تقسیم نماید.

ضرورت برگزاری این دادگاه در اولین دقایق حضور مهدی هاشمی در کشور کمتر از برگزاری دادگاههای فساد 3هزار میلیاردی نیست و افکار عمومی ایران تشنه شنیدن حقایقی هستند که سال‌هاست از عدالتخوانه جمهوری اسلامی طلبکارند.

ریاست محترم قوه قضائیه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور حفظ جایگاه نظام اسلامی را از اوجب واجبات می دانند و رسیدگی به این پرونده را از جنابتان خواستارند.

گره خوردن این پرونده با خون شهدای جهاد علمی و برادران بسیجی و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت ملی کشور ایجاب می کند در صورت عدم برخورد دستگاه قضا دانشجویان طبق بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) عمل نمایند و البته شهدا و امام شهدا نیز شاهد و گواه عملکرد حضرتعالی و ما خواهند بود.

در پایان یاداور می شویم خدمات ارزشمند جناب آقای اکبرهاشمی بهرمانی (رفسنجانی) در طول انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست، اما ایشان که جزء نزدیکان به امام روح الله بودند نیک می دانند که در برخورد با فساد بدون نام و نشان بایستی برخورد کرد و انتظار از ایشان این است که مصلحت نظام را بالاتر از مصلحت خانواده خود بدانند و خود خواستار رسیدگی به اتهامات فرزند خود باشند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۱-۰۷-۰۲ ۲۲:۳۷

اگر این دانشجویان واقعا اسلامی هستند، چرا در راستاي تخريب "هاشمي" تلاش مي‌کنند؟ امروز کساني در اين کشور هستند که هم متهم به اختلاس‌اند و هم مسئوليت و منصب دارند و حقوق از ملت مي‌گيرند و... اما اين حضرات دانشجو در مورد آنان دَم برنمي‌آورند، مثل اينکه بد جوري قافيه را باخته‌اند، اميدواريم که «سيه‌روي شود هرکه در او غش باشد.»