• یکشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۱ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 91082112883

مشکلات اقتصادی مطبوعات، فرصتی برای رسانه‌های مجازی

مشکلات اقتصادی مطبوعات، فرصتی برای رسانه‌های مجازی

یک فعال رسانه‌یی معتقد است: مشکلات اقتصادی به‌وجود آمده برای مطبوعات می‌تواند به تقویت جایگاه رسانه‌های مجازی کمک کند.

یک فعال رسانه‌یی معتقد است: مشکلات اقتصادی به‌وجود آمده برای مطبوعات می‌تواند به تقویت جایگاه رسانه‌های مجازی کمک کند.

محمدجواد حق‌شناس - روزنامه‌نگار - در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کار مطبوعات را بسیاری دشوار کرده‌اند، بیان کرد: اگر نیمه‌ی پر لیوان را ببینیم، وجود فشارهای اقتصادی بر مطبوعات مکتوب، می‌تواند موقعیت بهتری را برای رسانه‌های مجازی که با کاغذ خیلی سروکار ندارند، ایجاد کند.

او با یادآوری این‌که حق مردم دانستن است، اظهار کرد: نیاز امروز کشور حضور تمام‌قد مردم در فضای سیاسی و مشارکت است و رسانه‌ها باید تلاش کنند تا استانداردهای حرفه‌یی رسانه‌یی رعایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha