• جمعه / ۱۷ آذر ۱۳۹۱ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91091708827
  • خبرنگار : 71431

انهدام باند قاچاق دارو در مرز ماکو؛

معاون مرزبانی ناجا به ایسنا خبر داد: کشف 600 هزار لیتر سوخت قاچاق و 500 کیلوگرم مواد مخدر

معاون مرزبانی ناجا به ایسنا خبر داد: کشف 600 هزار لیتر سوخت قاچاق و 500 کیلوگرم مواد مخدر

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با تشریح مهمترین اقدامات مرزبانان در یک هفته گذشته از کشف 600 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از مرزهای کشور خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا با تشریح مهمترین اقدامات مرزبانان در یک هفته گذشته از کشف 600 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از مرزهای کشور خبر داد.

سرهنگ احمد نیکوفرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در یک هفته گذشته عوامل مرزبانی مستقر در مرزهای سراسر کشور از قاچاق 600 هزار لیتر انواع فرآورده‌های سوختی از کشور جلوگیری کرده و تعدادی از قاچاقچیان در این زمینه را نیز دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا همچنین از کشف 500 کیلوگرم انواع موادمخدر در بندرعباس خبر داد و گفت: عوامل دریابانی استان هرمزگان از یک قایق تندرو 500 کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کردند.

انهدام باند قاچاق دارو در ماکو

نیکوفرد همچنین از انهدام یک باند قاچاق دارو در هنگ مرزی ماکو در آذربایجان‌غربی خبرداد و گفت: اعضای این باند قصد داشتند در حدود 10 هزار قلم داروی غیرمجاز را وارد کشور کنند که مرزبانان مستقر در این هنگ مرزی آنان را ناکام گذاشتند.

وی همچنین از جلوگیری از ورود قریب به 2000 عدد از اقلام ضدفرهنگی به کشور در هنگ مرزی بانه خبرداد و گفت: همچنین مرزبانان در هنگ مرزی سرخس چهار قاچاقچی را دستگیر و مقادیر زیادی ارز از آنان کشف و ضبط کردند.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا، مرزبانان مستقر در هنگ مرزی درگز نیز ضمن دستگیری تعدادی از قاچاقچیان احشام از خروج غیرقانونی 2000 رأس از احشام از این مرز جلوگیری کردند.

نیکوفرد با اشاره به وقوع چندین انفجار مین در مناطق مرزی غرب کشور به شهروندان و به ویژه مرزنشینان هشدار داد به علایم و هشدارهای نصب شده در این مناطق توجه ویژه داشته باشند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha