• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 91121006612
  • خبرنگار : 71356

نماینده گرگان در مجلس:

مردم خواستار رسیدگی سریع به پرونده قتل‌های استان گلستان هستند

مردم خواستار رسیدگی سریع به پرونده قتل‌های استان گلستان هستند

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم گرگان خواستار رسیدگی سریع به پرونده‌های قتلی هستند که سال جاری در این استان وقوع

نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم گرگان خواستار رسیدگی سریع به پرونده‌های قتلی هستند که سال جاری در این استان وقوع

یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام طاهری در جلسه شورای اداری استان گلستان که شامگاه چهارشنبه با حضور مسوولان عالی قضایی در استانداری گلستان برگزار شد، با قدردانی از دستگاه قضایی به خاطر رسیدگی به پرونده فساد مالی و برخورد با برهم زنندگان امنیت، گفت: در مورد موضوع غارت جنگل‌ها پرونده‌هایی تشکیل و جمع آوری شده، اما هنوز برخوردی را شاهد نبوده‌ایم و گاهی می‌بینیم که اطاله دادرسی وجود دارد.

وی گفت: در سال جاری قتل‌هایی در استان گلستان وقوع یافته، ولی با وجود تشکیل پرونده هنوز این پرونده‌ها به نتیجه نرسیده‌اند و مردم انتظار رسیدگی سریع دارند.

نماینده گرگان در مجلس با اشاره به وجود مشکلاتی برای مردم در زمینه صدور سند مالکیت، گفت: امیدواریم با برگزاری جلساتی بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف، اختلافات موجود برطرف و مشکلات مردم حل شود.

به گزارش ایسنا در این جلسه همچنین جواد قناعت استاندار گلستان با بیان این‌که «امروز انقلاب اسلامی ایران در وضعیت مطلوبی در عرصه‌های بین‌لمللی قرار دارد» گفت: حضور مردم گلستان در 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته 20 تا 25 درصد بیشتر بود.

وی با اشاره به وجود 15 قومیت مختلف در استان گلستان، پاسخ‌گویی به مطالبات مردم را از مهمترین آثار سفر مسوولان قضایی به این استان معرفی کرد.

استاندار گلستان تاکید کرد که تعامل بسیار خوبی بین شورای تامین و دادگستری این استان وجود دارد.

وی با بیان این‌که «مجموعه دولت تا لحظات پایانی دولت دهم به کار و تلاش بی‌وقفه خود ادامه خواهد داد» گفت: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات، دولت برای برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری به صورت با شکوه تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha