• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 92032716521

مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری وزارت نیرو تایید کرد:

وجود مشکل بهداشتی در آب شرب صنعت عسلویه

وجود مشکل بهداشتی در آب شرب صنعت عسلویه

مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو از احتمال آلوده بودن آب آشامیدنی فعالان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عسلویه خبر داد.

مدیر کل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو از احتمال آلوده بودن آب آشامیدنی فعالان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عسلویه خبر داد.

علی اصغر قانع در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد گلایه‌های مطرح شده نسبت به بهداشتی نبودن آب شرب کارگرانی که در منطقه عسلویه مشغول فعالیت هستند گفت: در بخش شهری و روستایی که تحت پوشش وزارت نیرو هستند، در مورد بهداشت آب مشکلی نیست.

وی افزود: در بخش داخلی صنایع به دلیل سیستم‌های خود صاحبان صنایع و آبرسانی شرکت‌هایی که در منطقه مستقرند با توجه به سیستم تصفیه آب نصب شده ممکن است آب مشکل داشته باشد.

مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری و حفاظت آب و آبفای وزارت نیرو تاکید کرد: در محدوده خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در منطقه عسلویه که بخش شهری و روستایی را پوشش می دهند آب مشکلی ندارد.

قانع همچنین خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و مجتمع‌های صنعتی فعال در منطقه در زمینه آبرسانی مستقل عمل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، درمنطقه عسلویه که منطقه ویژه اقتصادی محسوب می‌شود و مرکز صنعت نفت کشور است، کارگران و کارمندان از بهداشتی نبودن آب شرب خود ابراز گله کرده‌اند که با پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از سوی وزارت نیرو با توجه به مستقل بودن آبرسانی به بخش صنعت عسلویه احتمال بهداشتی نبودن آب تایید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha