• جمعه / ۱ شهریور ۱۳۹۲ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 92060100168
  • منبع : بوشهر

جابه‌جایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به شهرک صنعتی برازجان در بوشهر

جابه‌جایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به شهرک صنعتی برازجان در بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از جابه‌جایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به شهرک صنعتی برازجان خبر داد.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از جابه‌جایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به شهرک صنعتی برازجان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان، محمدحسین احمدی اظهار کرد: توجه به امور مرتبط با اصناف یکی از اولویت‌های مهمی است که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان در دستور کار خود قرار داده و اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه اصناف بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری شهرستان را به‌خود اختصاص داده‌اند، توجه به فعالیت‌های آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: نبود یک بانک اطلاعاتی جامع از همه اصناف فعال در سطح شهرستان، امکان ارائه برخی خدمات قابل عرضه را با محدودیت جدی مواجه کرده بود و از این رو شاهد تشکیل بانک اطلاعاتی اصناف دشتستان بوده‌ایم.

احمدی بیان کرد: ایجاد خدشه در عملیات نظارتی و ظرفیت‌های نظارتی شهرستان یکی از معایب در دسترس نبودن بانک اطلاعاتی اصناف دشتستان بود که در ماه‌های گذشته با تلاش‌های صورت گرفته این مساله تحقق یافته است.

وی با اشاره به روند تهیه بانک اطلاعاتی اصناف دشتستان، اضافه کرد: تدوین بانک اطلاعاتی جامع از اصناف دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی این نهاد بود و در راستای ساماندهی اصناف و بازدید از اتحادیه‌ها که با همکاری مجمع امور صنفی شهرستان و دیگر ادارات مرتبط تحقق یافت، به نتایج خوبی دست یافتیم.

این مسئول افزود: جابه‌جایی صنوف آلاینده مرکز شهرستان از اولویت‌های مهمی است که مدیران اجرایی شهرستان به آن توجه داشتند و اداره صنعت، معدن و تجارت پیگیری‌های گسترده‌ای به‌منظور جابه‌جایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری به شهرک صنعتی برازجان انجام داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha