• دوشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 92080602997
  • منبع : نمایندگی سمنان

مرگ دو زائر سمنانی در سفر حج امسال

مرگ دو زائر سمنانی در سفر حج امسال

ایسنا/سمنان معاون حج و زیارت استان سمنان از مرگ 2 زائر سمنانی در سفر حج امسال خبر داد و گفت: در طول سفر امسال دو نفر از حجاج استان دارفانی را وداع گفته و متاسفانه این دو نفر موفق نشدند هیچ‌کدام از اعمال حج را به جا بیاورند.

معاون حج و زیارت استان سمنان از مرگ 2 زائر سمنانی در سفر حج امسال خبر داد و گفت: در طول سفر امسال دو نفر از حجاج استان دارفانی را وداع گفته و متاسفانه این دو نفر موفق نشدند هیچ‌کدام از اعمال حج را به جا بیاورند.

حجت‌الله چتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان تصریح کرد: یکی از این متوفیان به دلیل کهولت سن و دیگری به دلیل بیماری سرطان درگذشته است.

وی اظهار کرد: جسد یکی از متوفیان به کشور بازگردانده و دفن شده است و اقدامات و پیگیری‌های لازم نیز برای بازگرداندن پیکر دیگر متوفی در حال انجام است .

وی گفت: از 6 کاروان اعزامی حجاج سمنانی تا کنون یک کاروان به کشور وارد شده و مابقی کاروان‌ها تا سیزدهم آبان ماه وارد کشور می‌شوند.

چتری افزود: امسال از استان سمنان 733 نفر در قالب 6 کاروان به خانه خدا اعزام شدند که از این تعداد، تنها یکی از کاروان‌های حجاج شهرستان شاهرود به کشور برگشته است.

وی با بیان این‌که 5 کاروان باقی مانده تا روز سیزدهم آبان ماه جاری به کشور بازمی‌گردند، گفت: پنجم آبان ماه جاری یک کاروان از شهرستان دامغان با مدیریت کشاورزیان و یک کاروان از شهرستان سمنان با مدیریت اکرم به کشور بازمی‌گردند.

معاون حج و زیارت استان سمنان هم‌چنین تصریح کرد: یازدهم، دوازدهم و سیزدهم آبان ماه، نیز، کاروان واحد از شاهرود، مومنی از گرمسار و نجاریانی از سمنان به ترتیب به کشور بازمی‌گردند.

معاون حج و زیارت استان سمنان اظهار کرد: تعداد 3 کاروان از کاروان‌های اعزامی استان، مدینه اول و 3 کاروان نیز در مدینه دوم بودند که چهارم آبان ماه این 3 کاروان نیز به مدینه اعزام شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha