• شنبه / ۲ آذر ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 92090200669
  • خبرنگار : 71431

سرریز شدن فاضلاب در محل گودبرداری

سرریز شدن فاضلاب در محل گودبرداری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نشت فاضلاب در عمق یک محل گودبرداری شده به مساحت 300 مترمربع خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نشت فاضلاب در عمق یک محل گودبرداری شده به مساحت 300 مترمربع خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت 32 دقیقه بامداد امروز حادثه نشت فاضلاب در یک زمین گودبرداری شده به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 67 را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی بعد از مقر پلیس آگاهی اعزام کرد.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد در قطعه زمینی به مساحت 300 مترمربع که به عمق هشت متر گودبرداری شده بود، به دلیل نامشخصی یک رشته لوله فاضلاب شکسته شده و محتویات داخل آن، این زمین را در برگرفته و همین موضوع سبب تخریب بخشی‌های از این گودبرداری و شکسته‌شدن لوله آب شد و حدود نیم متر از کف این زمین را مواد فاضلاب در برگرفت.

ملکی با اشاره به قرارداشتن یک خانه مسکونی در مجاورت این زمین، ادامه‌داد: با توجه به اینکه احتمال بروز حادثه برای این خانه و ساکنان آن وجود داشت، آتش‌نشانان تخلیه اضطراری این منزل مسکونی را در دستور کار خود قرار داده و هفت تن از ساکنان آن را خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان در این محل، افزود: به کمک عوامل شهرداری و سازمان آب، فاضلاب جمع شده در این محل، تخلیه و لوله‌های شکسته شده آب و فاضلاب نیز مسدود شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تحویل محل به عوامل شهرداری و آب و فاضلاب، اظهارکرد: آتش‌نشانان در ساعت 3:15 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

به گفته ملکی، علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha