• سه‌شنبه / ۵ آذر ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 92090503441
  • منبع : نمایندگی مازندران

مرد قاتل در ساری دستگیر شد

مرد قاتل در ساری دستگیر شد

ایسنا/مازندران ماموران پلیس آگاهی مازندران موفق شدند، پس از گذشت چهار روز از کشف جسد مردی در داخل خودروی شخصی‌اش، قاتل این مرد را شناسائی و دستگیر کنند.

ماموران پلیس آگاهی مازندران موفق شدند، پس از گذشت چهار روز از کشف جسد مردی در داخل خودروی شخصی‌اش، قاتل این مرد را شناسائی و دستگیر کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در ساعت 9:45 روز چهارشنبه گذشته مبنی بر کشف جسد مردی 38 ساله در داخل یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از روستاهای حومه‌ی شهرستان ساری، ماموران پاسگاه انتظامی فریم سریعاً به محل وقوع جنایت عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه با جسد خون آلود فردی به نام « ف– ب » 38 ساله که در پایین صندلی عقب خودرو پژو پارس رها شده بود مواجه شدند.

براساس این گزارش، ماموران در ادامه با توجه به نظریه پزشکی قانونی و تایید قتل این فرد، پرونده برای رسیدگی بیشتر و شناسائی قاتل یا قاتلان به پلیس آگاهی استان ارجاع شد.

ماموران پلیس آگاهی مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند، سرنخی از رد پای یک زن را در این پرونده کشف و در ادامه تحقیقات متهم به قتل به نام « م – و » 23ساله اهل و ساکن ساری را شناسائی کنند.

این گزارش می‌افزاید، ماموران پس از شناسائی مخفی‌گاه متهم به قتل وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم به قتل در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس علت و انگیزه قتل را سرقت برشمرد و افزود: پس از سرقت وجه نقد، راننده خودرو را به قتل رسانده و در همانجا رها کردم.

ماموران در ادامه‌ با بازرسی از مخفی‌گاه متهم موفق شدند، آلت قتاله و پول‌های سرقتی آغشته به خون را کشف و ضبط کنند.

براساس این گزارش، متهم پس از تشکیل پرونده با تشریح صحنه قتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha