۱۳۹۲-۱۰-۱۵ | ۱۲:۰۸
 رضا رویگری در بیمارستان بستری شد

رضا رویگری در بیمارستان بستری شد

رضا رویگری بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون از روز گذشته 14 دی ماه در بیمارستان «پارسیان» بستری شده است.

رضا رویگری بازیگر سینما‌، تئاتر و تلویزیون از روز گذشته 14 دی ماه در بیمارستان «پارسیان» بستری شده است.

یکی از مسئولان این بیمارستان درباره آخرین وضعیت رضا رویگری به خبرنگار تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: فعلا حال ایشان بد نیست و تحت نظر پزشک درمان‌گر خود مراحل درمان را طی می‌کند.

به گفته این مسوول؛ رویگری در بخش مراقبت‌های ویژه‌ آی.سی.یو بستری است اما معلوم نیست چه زمانی به بخش عمومی منتقل خواهد شد. او همچنین دلیل بستری شدن این هنرمند را اعلام نکرده است.

انتهای پیام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری