• شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 92112618103
  • خبرنگار : 71430

هنیه: از هیچ تلاشی برای آزادی اسیران فلسطینی کوتاهی نمی‌کنیم

هنیه: از هیچ تلاشی برای آزادی اسیران فلسطینی کوتاهی نمی‌کنیم

اسماعی هنیه با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای آزادی تمامی اسیران فلسطینی، تاکید کرد که مقاومت هرگز اسرا را از یاد نبرده و جهاد و مبارزه تا زمان آزادی تمامی آنها از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

اسماعی هنیه با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای آزادی تمامی اسیران فلسطینی، تاکید کرد که مقاومت هرگز اسرا را از یاد نبرده و جهاد و مبارزه تا زمان آزادی تمامی آنها از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس در سخنانی خاطر نشان کرد: عزت و کرامت ملت فلسطین تا زمانی که حتی یک اسیر در زندان‌های رژیم صهیونیستی باقی مانده باشد، محقق نخواهد شد. مقاومت از هیچ تلاشی برای اعطای نعمت آزادی به اسرای فلسطینی دریغ نمی‌کند.

هنیه در ادامه خاطر نشان کرد: ما هرگز از ذره‌ای از خاک سرزمین مقدس فلسطین چشم پوشی نمی‌کنیم و همواره به حقوق ملت فلسطین به طور کامل پایبند خواهیم بود.

بنا به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه طرح پیشنهادی آمریکایی‌ها در چارچوب ادامه مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی را ظالمانه و عاملی برای تقویت اشغالگری در سرزمین فلسطین دانست.

وی بار دیگر بر پایبندی به تمامی شیوه‌های مقاومت به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای آزاد سازی سرزمین فلسطین از لوث اشغالگری دشمن صهیونیستی تاکید کرد و گفت: ملت فلسطین 20 سال است که شاهد مذاکرات بی‌نتیجه سازش با اشغالگران است و نتایج آن برای همه مشخص است.

نخست وزیر حماس در ادامه اظهار داشت: ما به هیچ توافقی در چارچوب مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی تحت نظارت آمریکا که با هدف نابودی مساله فلسطین است، پایبند نخواهیم بود و هرگز از هیچ یک از حقوق مشروع و مسلم ملت فلسطین چشم پوشی نمی‌کنیم.

اسماعیل هنیه ضمن تاکید بر پایبندی به وحدت ملت فلسطین و تلاش برای کنار گذاشتن دودستگی و تحقق آشتی ملی، تصریح کرد: ما کاملا عزم خود را برای تحقق آشتی ملی جزم کرده‌ایم زیرا تنها در این صورت است که ملت قادر به آزاد سازی سرزمین مقدس فلسطین از اشغال دشمنان خواهند بود.

هنیه تاکید کرد که غزه بخش جدایی ناپذیر امت اسلامی و عربی است و با وجود هجمه رسانه‌ای و ناجوانمردی برخی طرف‌ها، نبرد غزه تنها با دشمن غاصب صهیونیستی است.

وی ضمن استقبال از هرگونه اقدام سازنده جامعه بین الملل که منجر به تحقق وحدت ملی فلسطینیان شود، تاکید کرد که دولت متبوعش تاکنون پذیرای ده‌ها هیات خارجی بوده که به منظور اعلام همبستگی با غزه، قدس و کرانه باختری از این مناطق بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha