• یکشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93021409277
  • خبرنگار : 71359

نماینده بروجن:

اقدامات غیرکارشناسی در انتقال آب باید توقف شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که بیش از 10 درصد آب کشور از این استان تامین می شود، گفت: اقدامات غیر کارشناسی، استان سرسبز چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که بیش از 10 درصد آب کشور از این استان تامین می شود، گفت: اقدامات غیر کارشناسی، استان سرسبز چهارمحال و بختیاری را به کویر تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیرعباس سلطانی،در تذکر شفاهی امروز خود در صحن علنی گفت: با توجه به ارائه نشدن الگوهای جایگزین مناسب با افزایش قیمت های جاری مواد غذایی توجه جدی و مستمر و کارشناسی را به کلیه اتفاقات و رویدادهای تأثیرگذار در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها جلب می کنم.

سلطانی با بیان این که کم توجهی و بی توجهی به بخش کشاورزی می تواند مشکل ساز باشد، اظهار کرد: بی توجهی به تولید گندم کشاورزی را با خسارت غیرقابل جبران مواجه می سازد.

این عضو کمسیون انرژی، در بخش دیگری از تذکرش به وزیر نیرو گفت: با توجه به اینکه استان چهارمحال و بختیاری بیش از 10 درصد آب کشور را تأمین می کند و کمتر از یک درصد خاک کشور را دارد چرا باید در بخش های کشاورزی، صنعت و آب شرب بیشترین مشکل را داشته باشد تا جایی که بسیاری از روستاها با تانکر آب مورد نیاز خود را تأمین می کنند.آیا زمان آن نرسیده که قبل از انتقال آب به استان ها توجه جدی به نگرانی مردم چهارمحال و بختیاری داشته باشیم و با اقدامات غیر قابل کارشناسی این استان سرسبز را به کویر تبدیل نکنیم.

تذکر بعدی به وزیر راه و شهرسازی در مورد اقدامات جدی در تأمین اعتبارات پروژه های فرا ملی همچون جاده شهرکرد بروجن و لردگان و پروژه فراموش شده راه آهن و اتمام بیمارستان 230 تختخوابی برای بروجن است که تعداد کثیری از شهرستان های این استان در انتظار راه اندازی این بیمارستان هستند.

وی در پایان، خطاب به وزیر ورزش خواهان تکمیل پروژه های ورزش شهرستان بروجن از جمله استخرهای شنا و امور مربوط به جوانان در این شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha