• پنجشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93061307795
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

یک نماینده مجلس:

طرح تحول نظام سلامت دولت یازدهم شایسته تقدیر است

طرح تحول نظام سلامت دولت یازدهم شایسته تقدیر است

یک نماینده مجلس طرح تحول نظام سلامت را یکی از شاخص‌ترین عملکردهای دولت یازدهم و شایسته تقدیر دانست.

یک نماینده مجلس طرح تحول نظام سلامت را یکی از شاخص‌ترین عملکردهای دولت یازدهم و شایسته تقدیر دانست.

محمد ابراهیم محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تشریح عملکرد یک سال گذشته دولت یازدهم گفت: در مجموع دولت با توجه به گزارشات و اعداد و ارقامی که در خصوص مسائل اقتصادی ارائه می‌دهد، در این مدت عملکرد خوبی داشته است.

وی تیم اقتصادی دولت یازدهم را تیمی هماهنگ دانست که توانسته در برخی حوزه‌ها خصوصا کنترل تورم عملکرد مناسبی داشته باشد.

نماینده سنقروکلیایی ادامه داد: اگرچه بر اساس گزارشات دولت در بخش اقتصادی عملکرد مثبتی داشته، اما باید خروجی آن را در معیشت مردم و افزایش درآمد آنها، کنترل گرانی و سایر موارد شاهد باشیم.

به گفته این نماینده مجلس، در حوزه اقتصاد در برخی از بخش‌ها از جمله توزیع سبد کالا، تعداد زیاد طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و ... نیز نقدهایی به دولت وارد است، اما امیدواریم در آینده نزدیک بتواند در سایر بخش‌ها نیز توفیقاتی کسب کند.

محبی حوزه سیاست خارجی را نیز بخش دیگری عنوان کرد که دولت توانسته در آن اقدامات قابل توجهی انجام دهد.

وی یادآوری کرد: اگرچه در ابتدای مذاکرات حرفها و حدیثهای فراوانی و جود داشت، اما فرمایشات مقام معظم رهبری حسن ختام همه حرف‌ها بود که به دولت فرصت داد تا با دنیا گفت‌وگو کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است، یکی از مهمترین پیامدهای مثبت مذاکرات این است که دنیا فهمید ملت و کشور ما اهل گفت‌وگو و منطق است و این طرف غربی است که باید حسن نیت خود را نشان دهد.

محبی در خصوص سایر عملکردهای دولت طی یک سال اخیر نیز یادآور شد: یکی از مهمترین این اقدامات اجرای طرح تحول نظام سلامت بود که اعتبارات خوبی برای این طرح در نظر گرفته شد و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه هنوز هم برای قضاوت درباره عملکرد دولت زود است، ادامه داد: اگرچه نقدهایی به دولت وارد است و ما نمی‌توانیم کاستی‌ها را نادیده بگیریم، اما عملکرد خوبی داشته است. البته مجلس هم تا حد امکان از دولت حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha