• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۲۱:۲۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 93062012308
  • منبع : مطبوعات

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مبانی طرح مسکن مهر پردیس قابل دفاع نیست

مبانی طرح مسکن مهر پردیس قابل دفاع نیست

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبانی طرح مسکن مهر قابل دفاع نیست، گفت: قطعاً باید برای ایجاد زیرساخت‌های این پروژه به صورت کامل تدابیری اندیشیده شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبانی طرح مسکن مهر قابل دفاع نیست، گفت: قطعاً باید برای ایجاد زیرساخت‌های این پروژه به صورت کامل تدابیری اندیشیده شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجه الاسلام «ابوترابی»، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(پنج شنبه 20 شهریورماه) پس از بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان پردیس گفت: قطعاً اجرای طرح تصفیه‌ی فاضلاب امری منطقی است، چون با اجرای این طرح می‌توان از منابع آبی در حوزه‌ی صنعتی و کشاورزی استفاده کرد.

نماینده‌ی مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً برای اجرای طرح تصفیه‌ی فاضلاب باید منابع اعتباری دیده شود اما در کل در فاز نخست این طرح قرار است حدود 24 هزار مترمکعب آب تصفیه شود که با توجه به افزایش هزینه‌ی اجرایی طرح پیشنهاد داده شد برای تأمین منابع با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نشست‌هایی برگزار شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر شهر پردیس افزود: این پروژه، پروژه‌ی بزرگی است اما مبانی آن قابل دفاع نیست، چون کسانی که در آن مشارکت کردند در راستای طرح نبوده چون مقرر بود مازاد جمعیت تهران و افرادی که فاقد مسکن مهر هستند در این جا ثبت‌نام کنند.

ابوترابی‌فرد با تأکید بر ضرورت پیش‌بینی زیرساخت مسکن مهر در شهر پردیس گفت: قطعاً این پروژه نیازمند تمام زیرساخت‌ها به ویژه مسجد، مراکز آموزشی و مراکز بهداشتی و درمانی است که قطعاً باید برای ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین منابع مالی آن با وزارتخانه‌های مسکن و نیرو و مسئولان شهر و نمایندگان مجلس نشست‌هایی برگزار شود.

نائب رئیس مجلس با اشاره به سرزیر شدن فاضلاب پردیس به سد ماملو تصریح کرد: این موضوع بسیار نگران‌کننده است و باید برای آن تمهیدی اندیشیده شود از طرف دیگر وزارت نیرو متولی این امور است و باید فکری برای آن بیندیشد که قطعاً ما هم پیگیر آن هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۶-۲۰ ۲۱:۴۷

فقط تهران رو نبينيد لطفا. خواهش مي‌کنم ايسنا گزارشي در خصوص مسکن مهر شهر جديد هشتگرد خصوصا پروژه 542 واحدي که آموزش و پرورش منطقه هشت تهران در اونجا ساخته و 542 فرهنگي که اکثر از قشر مستخدم مدارس و کم درآمد بوده اند چه بلايي سرشون اومده که با پرداخت دو برابر يک واحد مسکن مهر بعد از گذشت شش سال ساختمان بدون آب و برق و امکانات رها شده اند و حتي نگهبانان اونجا از ترس افشاي واقعيت اجازه ورود به پروژه رو هم نميدن و عمران و مسکن هشتگرد هم به هيچ وجه پاسخگو نيست