• جمعه / ۹ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93080904432
  • منبع : ddd

انتخاب هیات مدیره جدید انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند

انتخاب هیات مدیره جدید انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند

هیات مدیره جدید انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران انتخاب شدند.

هیات مدیره جدید انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند ایران انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، با اعلام پایان دوره فعالیت هیات مدیره، هیات رئیسه،یازده کاندیدای هیئت مدیره را اعلام کردند و پس از برگزاری انتخابات از میان کاندیداها به ترتیب مرتضی رزاق کریمی ، جعفر صانعی مقدم ، سعید رشتیان ، حسین حقگو ، علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره معرفی شدند و مجید خالقی سروش و رامین حیدری فاروغی به عنوان اعضای علی البدل.

از میان سه کاندیدا برای بازرس انجمن، فخرالدین سیدی به عنوان بازرس اصلی و محمدرضا نیازی به عنوان بازرس علی البدل انجمن انتخاب شدند.

مجمع عمومی عادی انجمن تهیه‌کنندگان مستند 7 آبان ماه با حضور اعضای هیات مدیره قبلی جعفر صانعی مقدم، حسین حقگو، محمدرضا دزفولی،فخرالدین سیدی و مهناز حقگو و اعضای انجمن با حدنصاب اعضا و حضور فرهاد توحیدی – رئیس هیئت مدیره خانه سینما و مرتضی رزاق کریمی از اعضای هیئت مدیره خانه سینما که از اعضای انجمن تهیه کنندگان مستند نیز بود، تشکیل شد.

بنا بر این گزارش،دستور جلسه ، اعلام گزارش هیات مدیره از فعالیت‌ها و گزارش مالی دو سال گذشته و سندچشم‌انداز انجمن و نیز انتخابات هیئت مدیره و بازرس جدید انجمن بود.

فرهاد توحیدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجمن تهیه کنندگان مستند در سخنانی مطرح کرد: هر دو صنف مربوط به مستندسازان جزوء درخشان‌ترین و از اصناف برگزیده خانه سینما هستند بخصوص انجمن تهیه کنندگان مستند که سابقه کار صنفی گسترده دارد.

رئیس هیات مدیره خانه سینما همچنین گفت: از بین 31 صنف خانه سینما، حضور دو عضو از صنف انجمن تهیه‌کنندگان مستند و انجمن مستندسازان در هیات مدیره، نسبت بالای حضور و کیفیت مدیریت این اصناف را نشان می‌دهد. در کل باید بگویم نحوه برخورد صنفی آنها چنان است که می‌توانند در مدیریت خانه سینما حضور موثر داشته باشند و کمک بسیار کنند."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha