• دوشنبه / ۲۶ آبان ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93082613261
  • خبرنگار : 71411

دادگاه مهدی هاشمی از ایستگاه هجدهم گذشت

دادگاه مهدی هاشمی از ایستگاه هجدهم گذشت

هجدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی مانند جلسات قبلی غیرعلنی برگزار شد و وکلای مهدی هاشمی به ادامه دفاعیات از موکل خود پرداختند.

هجدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی مانند جلسات قبلی غیرعلنی برگزار شد و وکلای مهدی هاشمی به ادامه دفاعیات از موکل خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدوحید ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی در پایان هجدهمین جلسه رسیدگی به اتهام موکلش با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دفاعیات از موکلم و همچنین ادعاها از سوی نماینده مدعی‌العموم ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که جلسات دادگاه مهدی هاشمی چه زمانی به پایان می‌رسد؟ گفت: این موضوع اصلا قابل پیش بینی نیست، زیرا ما همچنان در حال دفاع هستیم.

وکیل مدافع مهدی‌ هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام نامه رسایی درباره علنی بودن دادگاه به قاضی مقیسه گفت: نامه مربوطه را دیدم اما مطلب حقوقی در این نامه وجود ندارد و در آن بیشتر جار و جنجال‌های سیاسی مطرح است.

وی با بیان این‌که «عملکرد ما در چارچوب قانون است و با این جار و جنجال‌ها موافق نیستیم» افزود: این کارها نه پسندیده است و نه جنبه حقوقی دارد. همچنین آقای رسایی نیز هیچگونه پاسخ حقوقی در این راستا ندارد.

ابوالمعالی تصریح کرد: اگر قرار باشد پاسخ ادعاهای مطرح شده علیه مهدی هاشمی را بدهیم در مقابل قوه قضائیه پاسخگو هستیم.

وی خطاب به نماینگان مجلس، گفت: به نمایندگان مجلس توصیه می‌کنم دعوا راه نیندازند و اگر قصد مناظره دارند ما در مقابل کسی هستیم که حقوقدان باشد.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در پایان گفت که این دعواها، دعواهای شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

هجدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه برگزار شد.

هفدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی شنبه 24 آبان ماه برگزار شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha