• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 93091006312

معاون اول قوه قضاییه:

اختصاص بودجه برای اجرای کاداستر بسیار مفید است

اختصاص بودجه برای اجرای کاداستر بسیار مفید است

... سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: 413 هزار مورد خدمت ثبتی در طول شش ماهه اول سال جاری انجام شده است.

... سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد: 413 هزار مورد خدمت ثبتی در طول شش ماهه اول سال جاری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی‌اژه‌ای با بیان این مطلب، بیان کرد: این میزان نسبت به شش ماهه اول سال 92، بیش از 50 درصد افزایش داشته‌ است. این افزایش مرهون تلاش مدیریت سازمان ثبت و سیستمی شدن برنامه‌ها و بهبود زیرساخت‌های این سازمان است.

وی افزود: در شش ماهه اول امسال یکی دیگر از اقدامات سازمان ثبت، اجرای معوقات بانک‌ها بوده است، به طوری که یک میلیارد و 600 میلیون تومان از معوقات سازمان ثبت وصول و به بانک‌ها برگردانده شد. این سازمان قول ادامه پیدا کردن این روند را داده است.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در شش ماهه اول امسال، 1381 مورد ثبت اختراعات، 8 هزار و 266 مورد ثبت علامت تجاری، 1660 مورد طرح صنعتی و 1452 مورد اظهارنامه ثبتی بین‌المللی داشته‌ایم که این آمار نیز نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

محسنی اژه‌ای با تاکید بر اینکه بخشی از روند ثبت الکترونیکی اسناد به صورت آنلاین انجام می‌شود، گفت: در شش ماهه اول امسال 7 میلیون و 488 هزار و 920 مورد از طریق این سامانه اقدام شده است.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین از 15 میلیون و 307 هزار و 478 استعلام در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این رسیدگی و استعلامات برای مردم و دستگاه‌ها مفید بوده است. اگر دولت و مجلس بودجه مربوط به کاداستر را در اختیار سازمان بگذارند یک قدم مفید در اتمام این طرح انجام شده است.

ادامه دارد ...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha