۱۳۹۴-۰۳-۱۸ | ۱۴:۱۵
منبع: نمایندگی خراسان رضوی
حال زائران غیر ایرانی خوب است ‌

حال زائران غیر ایرانی خوب است ‌

خراسان رضوی (ایسنا) - رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: حال زائران غیر ایرانی که مسموم شده بودند، خوب است و تا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: حال زائران غیر ایرانی که مسموم شده بودند، خوب است و تا فردا از بیمارستان مرخص می‌شوند.

دکتر عبدالله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار‌ خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: علت مسمومیت هنوز مشخص نشده و توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 نفر از این زائران در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری هستند.

‌*عکس خبر تزیینی است*

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها