• شنبه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94032312591
  • منبع : نمایندگی مازندران

علیرضا زاکانی:

صیانت از دستاوردهای هسته‌ای وظیفه مهم مسئولان است

صیانت از دستاوردهای هسته‌ای وظیفه مهم مسئولان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام موظف هستند از دستاوردهای هسته‌ای ایران صیانت کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان نظام موظف هستند از دستاوردهای هسته‌ای ایران صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، علیرضا زاکانی در همایش «گفتمان امام خمینی(ره) و مسئولیت‌های ما» در مسجد ثارالله قائمشهر درباره چگونگی ایجاد وحدت برای برگزاری بهتر انتخابات اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دشمنان به دنبال ضربه زدن به این انتخابات هستند و ما باید هوشیارانه در برگزاری این انتخابات تلاش و وحدت را در بین جریان انقلابی برقرار کنیم.

وی با تاکید بر این‌که «جریان‌های اصول‌گرا با ایجاد وحدت یک رقابت منطقی و دقیق را دنبال کنند»؛ تصریح کرد: دو سال قبل آثار تفرقه را دیدیم و همه باید وحدت را در جامعه بر پا کنیم تا جامعه‌ای سالم و در خدمت مردم پایه‌گذاری شود.

وی در باره انرژی هسته‌ای و مسئولیت مسئولان در قبال آن نیز تأکید کرد: امروز دشمن سلطه‌گر مدام به دنبال نمایان کردن دستاوردهای هسته‌ای ایران است ازاین رو مسئولین موظف‌اند از داشته‌های‌مان صیانت و پاسداری کنند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که «آن‌چه که از انرژی هسته‌ای داریم از تلاش‌های دانشمندان خودمان است و نباید مردم از آن دور شوند»، افزود: این شعار که یا سانتریفیوژ یا چرخ کارخانه‌ها باید بچرخد اشتباه است؛ زیرا چرخ کارخانه‌ها بدون سانترفیوژ نمی‌چرخد.

وی در ادامه در باره راه و روش امام(ره) در مقابل زورگویان نیز اظهار کرد: اگر توانمندی خود را مرور کنیم رأس این توانمندی امداد غیبی و عنایت امام(ره) و شهداست. امام(ره) عبد خالص خدا بود و از هیچ ابرقدرت و زورگویی نمی‌ترسید، ایشان از امداد غیبی کمک گرفتند و توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند؛ لذا انقلاب به عنوان مبدأ قرار گرفت و استکبار پایه‌هایش متزلزل شد. امام(ره) خدا را در اوج باورش قرار داد و با خودسازی خود با یک نگاه اجتهادی دقیق اسلام ناب را به جامعه معرفی کرد؛ آن‌چه که باعث شد امام(ره) ماندگار شود این بود که ایشان نسبت به مؤمنان و مستضعفان فروتن بود، در راه خدا مجاهدت می‌کرد و از طعنه هیچ طعنه‌زنی نمی‌ترسید.

وی با تاکید بر این‌که «ما هم به عنوان سرباز نظام و امام(ره) باید در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام که در رأس آن آمریکا قرار دارد ایستادگی کنیم»، گفت: باید همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس از جان مایه بگذاریم و اجازه ندهیم که دشمن به خواسته‌هایش برسد.

وی خاطرنشان کرد: باید در جهان اسلام الگو جامعه اسلامی را بسازیم و مسلما انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی درست می‌تواند به کمک مسئولان و مردم آمده و بیداری اسلامی را در جهان برپا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha