• چهارشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94032715819
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

انتقاد دبیر کل "ندا" نسبت به برخوردهای جناحی با نمادهای ملی

انتقاد دبیر کل "ندا" نسبت به برخوردهای جناحی با نمادهای ملی

دبیرکل حزب ندای ایرانیان از آنچه تلاش برای مصادره شهدا در دایره تنگ جناحی می‌خواند انتقاد کرد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان از آنچه تلاش برای مصادره شهدا در دایره تنگ جناحی می‌خواند انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مجید فراهانی در اولین نشست شورای عمومی اصلی حزب ندای ایرانیان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر 175 غواص شهید روز گذشته در تهران، یادآور شد: برخورد جناحی با نماد ملی بیش از آن که ظلم به شهدا و مقدسات باشد، ظلم به ملت ایران و محروم کردن کشور و مردمی است که با دیدگاه های متفاوت و نگاه های متنوع و به عشق شهیدان پا به عرصه گذاشته بودند.

فراهانی با اشاره به طرح برخی انتقادات نسبت به مذاکرات هسته ای در حاشیه مراسم تشییع پیکرغواصان عملیلت کربلای 4 افزود: شما می توانید با هرگونه توافق ایران با قدرت های جهانی مخالف باشید، شما می توانید با دولت فعلی مخالف باشید و دل در گرو دولت پاک دست نهم و دهم داشته باشید، عقیده تان محترم شما می توانید منافع ملی کشور را در حفظ تحریم ها، قطع نامه ها و محدودیت ها بدانید اما چرا از مقدس ترین اعتقادات ملت برای رسیدن به منافع گروهی، سیاسی و باندی خود استفاده می کنید؟

وی با دعوت همگان به اندیشیدن در پیام شهیدان گفت: به اعتقاد من شهیدان گفتند ما رفتیم برای عزت و سربلندی ایران و اسلام، شما چه کردید؟ ما رفتیم یک رنگی و خلوص به جای ریا، دروغ و اختلاس، شما چه کردید؟ ما رفتیم تا کشور ایران بین کشورهای دنیا نماد توسعه، قدرت، پیشرفت و عزت باشد و نشانی از فقر و بیکاری، انزوا و درگیری در کشور عزیز ایران نباشد.

همایش تشکیلاتی خرداد ماه حزب ندای ایرانیان با حضور و سخنرانی حجت السلام و المسلمین موسوی لاری، علی یونسی، محمد صادق خرازی و مجید فراهانی امروز (چهارشنبه) در مجتمع فرهنگی سینمای ایران برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha