• پنجشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94050804282
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

جواد هروی:

با اعتدال و عقلانیت می‌توان جایگاه ایران را در دنیا تثبیت کرد

با اعتدال و عقلانیت می‌توان جایگاه ایران را در دنیا تثبیت کرد

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق توافق هسته‌ای نشان داد که با سرلوحه قرار دادن اعتدال و عقلانیت می‌توان جایگاه ایران را در دنیا تثبیت کرد.

نماینده مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق توافق هسته‌ای نشان داد که با سرلوحه قرار دادن اعتدال و عقلانیت می‌توان جایگاه ایران را در دنیا تثبیت کرد.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان در احقاق حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای وین توافق هسته‌ای توانست به کشورهای همسایه نشان دهد که ایران در قدرت جهانی به رسمیت شناخته شده پس از اقتدار جهانی برخوردار است. این توافق نشان داد که کشور ما می‌تواند با قدرت و عزت در مقابل زیاده خواهی‌های دنیای استکبار ایستادگی کند و حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را در نزد جهانیان به اثبات رساند.

وی تاکید کرد: دستاوردهای مهم این توافق فراتر از مسائل فنی مربوط به حوزه هسته‌ای است و این توافق دستاوردهایی در حوزه‌های مختلف امنیتی، سیاسی، حقوقی، فرهنگی به همراه خود دارد.

وی با اشاره به این‌که «این توافق نگاه صلح‌مدارانه و انسان‌دوستانه ایران اسلامی به جهانیان را اثبات کرد»، گفت: این پیروزی سیاسی باعث روشن شدن چهره حق ایران شد و نشان داد که تاکنون تصویر غیرروشنی از ایران توسط رسانه‌های غربی به جهانیان نشان داده شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که «مذاکرات، آینده کشور را تضمین کرد»، در عین حال اظهار کرد: آن‌چه که آینده یک کشور را رقم می‌زند بستگی به برنامه‌ریزی دولتمردان دارد. ین مذاکرات توانست به همه ثابت کند ایران وارد باشگاه هسته‌ای جهانی شد و تاییدی از سازمان ملل و کشورهای اروپایی دریافت کرد و این تاییدی بر عملکرد ایران در طی سال‌های گذشته ه هست. وظیفه دولت بعد از این توافق نیز این است که سیاست‌های خود را بر اساس شرایط آتی تنظیم کند تا جدی‌تر در بازارهای جهانی و عرصه‌های دیپلماسی مطرح شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha