• جمعه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 94061308011
  • خبرنگار : 71368

چرا مسافران مترو از دستگاه‌های الکترونیکی، بلیت نمی‌خرند؟

چرا مسافران مترو از دستگاه‌های الکترونیکی، بلیت نمی‌خرند؟

جانشین فنی مدیرعامل مترو تهران در مورد عدم فعالیت دستگاه‌های صدور الکترونیکی بلیت توضیحاتی ارائه کرد.

جانشین فنی مدیرعامل مترو تهران در مورد عدم فعالیت دستگاه‌های صدور الکترونیکی بلیت توضیحاتی ارائه کرد.

علی عبداله پور در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام عدم استقبال مسافران مترو از دستگاه‌های صدور الکترونیکی بلیت گفت: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو 76 دستگاه صدور الکترونیکی بلیت وجود دارد که متاسفانه مردم از آن بلیت نمی‌خرند.

وی با اشاره به عدم استقبال مسافران افزود: در دنیا بیش از 80 درصد مسافران مترو از این دستگاه برای خرید بلیت استفاده می‌کنند و کمتر در صف تهیه بلیت قرار می‌گیرند مگر اینکه بخواهند از متصدیان سوالاتی در مورد زمان حرکت قطار و ایستگاه‌ها بپرسند.

عبداله پور با بیان اینکه استفاده از این دستگاه‌ها موجب تسریع امور می شود، تصریح کرد: در گذشته عمدتا مسافران به دلیل خرابی این دستگاه‌ها از آن استفاده نمی‌کردند چرا که با تمام شدن سکه، دستگاه فعالیتی نداشت؛ اما در حال حاضر با اصلاح مشکلات مسافران می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند و اطلاعاتی را نیز در مورد نحوه و ساعت ورود قطارها از این دستگاه دریافت کنند و دقایق زیادی در صف‌های طویل خرید بلیت نمانند.

بلیت مترو

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha