• یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 94071912478
  • خبرنگار : 71049

با اشاره به تهدید صالحی در مجلس

کمالوندی: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم/ نگران حال صالحی بودم

کمالوندی: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم/ نگران حال صالحی بودم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اتفاقات امروز مجلس که گفته می‌شود در آن یکی از نمایندگان صالحی را به مرگ تهدید کرده است، با تعجب‌آمیز خواندن چنین گفته‌ای از سوی یک نماینده مجلس گفت: بیان چنین موضوعاتی اصلاً اخلاقی نیست و باید پیش از ‌آن‌که به تعداد سانتریفیوژها توجه کنیم به این مسائل توجه شود چرا که می‌توان سانتریفیوژها را افزایش داد اما اخلاق جایگزین ندارد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اتفاقات امروز مجلس که گفته می‌شود در آن یکی از نمایندگان صالحی را به مرگ تهدید کرده است، با تعجب‌آمیز خواندن چنین گفته‌ای از سوی یک نماینده مجلس گفت: بیان چنین موضوعاتی اصلاً اخلاقی نیست و باید پیش از ‌آن‌که به تعداد سانتریفیوژها توجه کنیم به این مسائل توجه شود چرا که می‌توان سانتریفیوژها را افزایش داد اما اخلاق جایگزین ندارد.

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص آنچه به نقل از برخی نمایندگان مجلس و معاون پارلمانی دولت مطرح شده مبنی بر اینکه روح‌الله حسینیان امروز در صحن علنی خطاب به صالحی گفته است اگر برجام رأی بیاورد شما را اعدام کرده و در رآکتور اراک دفن می کنیم و رویتان سیمان می‌ریزیم بدون ذکر نام نماینده‌ای که چنین جمله‌ای را مطرح کرده است، اظهار کرد: بله. چنین جمله ای به آقای صالحی گفته شده است اما اخلاقی نمی‌دانم که به نام آن نماینده اشاره کنم.

وی افزود: شنیدن چنین جمله‌ا ی برای ما خیلی تعجب‌آور بود و هنوز فکر می‌کنم در خواب هستم که یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیاید و در حالی که یکی از مهمترین موضوعات ملی در حال بررسی است یک مقام مهم کشور را تهدید به کشتن کند و بعد هم بگوید که فلان جا می‌بریمتان و بتن رویتان می‌ریزیم. ما البته این را به حساب عصبانیت این نماینده می‌گذاریم. در عین حال اصلاً حرف خوبی نبوده است.

کمالوندی در پاسخ به اینکه آقای صالحی شکایتی از این فرد ندارد و یا نمی‌خواهد در این‌باره صحبت کند، گفت: به نظر من اگر این فرد پیش خود و خدایش توبه کند برای ما کفایت می‌کند. در عین حال آقای صالحی در یکی از مهمترین تریبون‌های کشور در این‌باره صحبت کردند و ابراز تأسف خود از شنیدن چنین جمله‌ای را بیان کردند و انتظار ما این نبود که در داخل مجلس و درباره چنین مسأله مهمی یک نماینده حرف‌هایی بزند که در شأن او و مجلس نیست.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به بررسی برجام در مجلس گفت: جدای از حواشی بررسی این موضوع در جلسه روز یکشنبه مجلس برای ما مهم بررسی برجام و تعیین تکلیف آن است و خوشبختانه کلیات مصوبه اجرای برجام رأی آورد که این برای کشور و مردم مهم است و آثار ملی و بین‌المللی زیادی خواهد داشت.

کمالوندی در خصوص ادامه بررسی مصوبه مجلس گفت: بر اساس آیین‌نامه در جلسه بعدی که اعلام شده است روز سه‌شنبه می‌باشد وارد بررسی بندهای این مصوبه می‌شویم و البته پیشنهادهای زیاد و مختلفی در رابطه با بندهای این مصوبه وجود دارد و با روشی که مجلس در پی خواهد گرفت به جمع بندی نهایی می‌رسیم.

وی ادامه داد: هنوز کار تمام نشده است و تا زمانی که مصوبه در جزئیات تصویب نشود نمی‌توان گفت که کار تمام شده است اما در مجموع مسأله مهمی را پشت سر گذاشته‌ایم و می‌توان گفت 80 درصد کار انجام شده است.

تصویب کلیات طرح برجام در مجلس شورای اسلامی

کمالوندی که امروز به همراه رئیس سازمان انرژی اتمی برای شرکت در جلسه بررسی مصوبه طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام حضور داشت در پاسخ به خبرنگار ایسنا که از وی حال عمومی دکتر صالحی را جویا شد، با بیان اینکه حال ایشان خوب است، گفت: البته من بسیار نگران حال ایشان بودم و از این نگرانی فشار خودم افت کرده بود. ما آنچه که امروز از سوی یک نماینده در مجلس اتفاق افتاد را دور از انتظار دیدیم و از اینکه یک نماینده به فردی با مدارج علمی، سابقه فعالیت بیش از 40 سال در حوزه‌های سیاسی و علمی با این ادبیات صحبت کرد تعجب کردیم و امیدواریم دیگر شاهد چنین برخوردهایی نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۳

خدا از دلالان تحريم نگذرد، !!! اينها به اصطلاح نماينده مردم هستند!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۵

برخی نمايندگان سوابق درخشانى دارند که تا كنون مطرح نشده است.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۱:۰۴

سلام. تاکنون مطرح نشده است؟ چطور مي‌شود بعضی از این نماینده ها با آن سوابق امنيتي درخشان! را نشناخت. کسي که راه حل فرهنگ را مرگ نويسندگان مي‌داند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۴:۵۹

تو عکس دوم اين آقاي محترمي که داره قهقهه ميزنه کيه و دقيقا به چي داره مي خنده ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۰:۲۴

نمي خنده! کمال الدين پيرموذن نماينده حامي دولته که اولين بار عنوان کرد که حسينيان بوده که اين توهين رو کرده و در اينجا هم داشت در حمايت از جناب صالحي فرياد مي زد و نه قهقهه... .

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۵:۳۵

برام خيلي سخته که باور کنم آقاي حسينيان دلش براي مملکت و مردم سوخته باشه. نمي دونم چرا اين حس رو دارم.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۵:۳۸

بعضي ها رو جو ميگيره ... مجلس رو با یه جای دیگه اشتباه مي‌گيرن ... ايراني کمال ادبه ... بذارين برجام اجرا بشه ...حرفا و دلالي هاي زيادي بيرون ميزنه ...ماهها زحمت کشيدن حيف نيست همچين برخوردي با اين افراد داشته باشيم؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۵:۴۹

مردم ايران پاسخ شما را خواهند داد..زنده باد ظريف با غيرت زنده باد روحاني با غيرت و زنده باد دکتر باغيرت دکتر صالحي عزيز و زنده باد دولت تدبير و اميد ..

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۶:۰۳

جماعت افراطي صد پله از داعش بدترند چرا که داعش ادعاي شيعه بودن ندارد ولي اينها آبروي تشيع علوي را هم برده اند. سکوت قوه قضائيه و دولت در مقابل اين جرم آشکار خيانت به ملت و نظام و اسلام است.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۶:۱۰

اين جلسه مجلس راهنماي خوبي شد براي انتخابات پيش رو که مردم خودشون ببينند که به چه کساني راي داده اند و ديگر از اين کارا نکنند من که خودم به شخصه ديگر به هيچ دلواپسي راي نميدهم

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۶:۲۶

اينها نماينده مردمند!!!؟؟؟

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۸

اينها با راي کي ها ميرن مجلس!؟ فکر مي کنم اونها الان بيشتر بايد پاسخگو باشند براي انتخابشان و تشخيصشان!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۰

زنده باد دکتر صالحي و دکتر ظريف!حناي برخی ديگر براي اين ملت رنگي ندارد.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۷:۰۵

دادستان تهران بايد به بحت تهديد هاي جاني وارد شود. آن هم تهديد يک مسئول کشور و عزيز مردم

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۷:۱۲

محبوبيت دکتر صالحي با اين کارها کم شدني نيست. اين را خودشان هم ميدانند

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۷:۲۵

متاسفانه به کسي که خيلي.زحمت کشيد توهين شده کسي نيست بررسي کند

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۱۸:۱۰

اقاي صالحي مردم ايران به تخصص علمي وتعهد اخلاقي شماکه عين تقواست افتخار ميکنند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۰:۳۷

اين جماعت دلواپس با کسي که براي توافق اين همه زحمت کشيده چگونه برخورد ميکنن.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۲:۱۹

وقتي در صحن مجلس شوراي اسلامي! به وزير محترم خارجه با بدترين القاب توهين و تهديد ميشه و کسي برخوردي نميبينه، جسارتها بيشتر ميشه و مستقيم به تهديد کشتن افراد روي ميارن.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۲:۲۱

حق بدين به دلواپسان!! اخه ارام جانشان رو به افول است!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۲:۳۱

وقتي برخی نماينده ها رو انقدر لوس مي کنيد خوب آخرش هم همين مي شود. خدا در عين ستار بودن جبار هم هست. نگذاريد که خدا مداخله کند که پوست از کله همه مي کند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۱۹ ۲۳:۳۲

چرا شوراي نگهبان اين افراد را تاييد صلاحيت می‌کند و برخی افراد دلسوز و علمي و محترم را رد صلاحيت مي کند؟؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۰۸

برخی از اين نمايندگان مايه شرمندگي ملت ايران هستند

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۱۸

اميدوارم چشمان مدعي العموم و شوراي نگهبان به روي اين رذالت ورزي ها با خادمان ملت بسته نماند.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۰:۳۴

واقعا قدرت طلبي چه ميکنه؟؟ اخلاق صفر ان هم در مقابل انسان محجوبي مثل دکتر صالحي.

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۱:۲۷

دكتر صالحى كجا، برخی افراد كجا

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۲:۰۵

امان از کولي بازي و لوده گري برخي نماينده ها

avatar
۱۳۹۴-۰۷-۲۰ ۰۹:۳۵

اگرمملکت قانون داره الان دادستان بايد از حسينيان شکايت کنه و قوه قضاييه اگر مستقل هست بايد خارج از نوبت و تشريفات في الفور حسينيان را دادگاهي کنه. تهديد به مرگ حداقل يک سال زندان داره. ولي عمرا اگر به اين بابا کاري داشته باشند نه تنها کاريش ندارند که قطعا چند وقت بعد ارتقاي درجه و مقام هم بهش ميدن. يک بام و صد هواست