• شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 94082313479
  • منبع : نمایندگی ایلام

آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای انتخاباتی پرشور در ایلام

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت: ملاک ما در انتخابات قانون است و همه موظفیم برای اجرای قانون و صیانت از آرای مردم تلاش کنیم.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت: ملاک ما در انتخابات قانون است و همه موظفیم برای اجرای قانون و صیانت از آرای مردم تلاش کنیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام بهمن جلیلیان در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان ایلام با توجه به اهمیت موضوع با هدف بررسی زیرساخت‌های شهرستان مهران و رفع مشکلات احتمالی به ریاست حسین کلانتری رییس ستاد انتخابات استان در محل فرمانداری مهران اظهار کرد: رییس ستاد انتخابات استان بر تکمیل زیرساخت‌های انتخابات در حوزه‌های انتخابیه تاکید و خواستار برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های انتخابیه استان شد. هم‌چنین بر امنیت و دقت در انتخابات در شهرستان مرزی مهران تاکید شد.

وی افزود: رییس ستاد انتخابات استان با بیان این‌که هیچ مصوبه‌ای نباید بیشتر از یک هفته طول بکشد از برگزاری18 جلسه ستاد انتخابات در استان خبر داد و گفت ماحصل این نشست‌ها 83 مصوبه بوده که 81 درصد از این مصوبه‌ها تاکنون اجرایی و 18 درصد هم در دست اقدام است و تنها یک درصد آن اجرا نشده که نشان از اهتمام عوامل اجرایی انتخابات استان برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم دارد.

وی ادامه داد: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام به فرمانداران و بخشداران تاکید کرد که باید تا پیش از آغاز فرآیند رسمی انتخابات در 20 آذر امسال کلیه نقاط ضعف و مشکلات حوزه‌های خود را شناسایی و رصد کرده و به ستاد مرکزی ارائه تا نسبت به رفع آنها اقدام شود.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان مشارکت و حضور مردم در انتخابات را با اهمیت دانست و گفت: ما بدنبال مشارکت حداکثری مردم و اجرای قانون هستیم و باید تلاش کنیم تا امانتداران خوبی برای مردم باشیم.

جلیلیان یادآور شد: رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به بیانات حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه «قانون ما بر گرفته از شرع و تخلف از آن گناه است، گفت: ملاک ما در انتخابات قانون است و همه موظفیم برای اجرای قانون و صیانت از آرای مردم تلاش کنیم.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: رییس ستاد انتخابات استان به نامگذاری امسال به نام «همدلی و همزبانی دولت و ملت» از سوی مقام معظم رهبری و نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رای مردم برای ما حق‌الناس است، همه را به همکاری و همیاری در اجرای انتخابات دعوت کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha