• شنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94082313587
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مردم به افراد متدین، عاقل و معتدل رای دهند ‌

مردم به افراد متدین، عاقل و معتدل رای دهند ‌

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در انتخابات آتی اگر فردی دارای دین باشد و عقل نداشته باشد و یا برعکس دارای عقل باشد ولی دین نداشته باشد، به درد کشور نمی خورد، بلکه باید فرد مورد نظر علاوه بر داشتن دین و عقل، دارای اعتدال نیز باشد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در انتخابات آتی اگر فردی دارای دین باشد و عقل نداشته باشد و یا برعکس دارای عقل باشد ولی دین نداشته باشد، به درد کشور نمی خورد، بلکه باید فرد مورد نظر علاوه بر داشتن دین و عقل، دارای اعتدال نیز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، منصور حقیقت پور در جمع خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه هم اکنون در مقطع حساسی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیازمند درایت بیشتر و توجه ویژه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، گفت: باید از ظرفیت قابل توجه حضور مردم در انتخابات استفاده شود و رکورد این حضور نیز شکسته شود.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانگر اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و ساختارهای آن است.

حقیقت پور با بیان اینکه مردم نسبت به گزینه های خود رویکردی منطقی و معقول داشته باشند، تصریح کرد: مردم آگاه ایران باید توجه داشته باشند که جریان های تند از هر قوم، قبیله و جریان سیاسی نمی توانند راهگشای مناسبی برای امورات مختلف کشور باشند.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور نیروهای عاقل، متدین و معتدل در مجلس هستیم، تاکید کرد: باید در یک فضای آرام، منطقی و حرفه ای اجازه دهیم مردم بر پایه هایی که مورد قبول همه جریانات باشد، نیروهای متخصص، کارشناس و متدین را وارد صحنه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران دفاع مقدس خط کشی های سیاسی وجود نداشت و آنهایی که دلشان به دین، انقلاب و وطن می سوخت در صحنه حضور یافتند، گفت: باید بر پایه ارزش هایی همچون دیانت، عقلانیت و اعتدال کشور را اداره کنیم.

حقیقت پور اظهارامیدواری کرد: مجلس آینده یک مجلس کارآمد و پر از دیانت و عقلانیت باشد و همه در راه اهداف و نیازهای واقعی مردم ذوب شوند.

قاعده بازی از سوی برخی جریان های سیاسی کشور رعایت نمی‌شود

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به شدت نیازمندیم کشور را از بحران و شرایط اقتصادی سخت نجات دهیم، افزود: چه افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شدند و چه آنهایی که پیروز نشدند، باید قاعده بازی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه از سوی برخی جریان های سیاسی کشور قاعده بازی رعایت نمی شود، تاکید کرد: تکلیف شرعی است که دست به دست هم دهیم، تا مشکلات کشور را به ویژه در بخش اشتغال و همچنین مسائل پیرامون منطقه حل کنیم.

حقیقت پور با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به دولت فعلی رای نداده ام، به رعایت نقد منصفانه و دفاع منصفانه تاکید کرد و تصریح کرد: هر اقدام درست، مثبت و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری که توسط دولت انجام گیرد، مورد حمایت ما است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط فعلی کشور می طلبد که دست به دست هم دهیم و به دولت، بانک ها و نیروهای اجرایی کمک کنیم تا مشکلات کشور بصورت نهایی حل و فصل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha