۱۳۹۴-۱۱-۰۷ | ۱۳:۲۰
منبع: نمایندگی ایلام
کشف گوشی‌های سرقتی در ایلام

کشف گوشی‌های سرقتی در ایلام

ایلام (ایسنا) - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری دو سارق و کشف 12 دستگاه گوشی همراه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری دو سارق و کشف 12 دستگاه گوشی همراه خبر داد.

سرهنگ «فردین پیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی ایلام، اظهار کرد: متهمان چند روز پیش، پس از دستبرد به مغازه‌ای در شهر ایلام 12دستگاه گوشی همراه و تعدادی فلش را به سرقت برده بودند.

وی بابیان اینکه پس از چند روز کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های شبانه رد پای سارقان در این پرونده باز شد، افزود: با کنترل نامحسوس پلیس و هوشیاری مأموران مخفیگاه سارقان شناسایی و تحت کنترل درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: دو سارق در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و به سرقت 12دستگاه گوشی همراه و تعدادی فلش اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضایی شدند.

* عکس تزئینی است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها