• یکشنبه / ۱۶ آبان ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95081611286
  • منبع : نمایندگی گیلان

بابایی خبر داد

مطرح شدن مرز ریلی آستارا در کارگروه مرزهای مجاز کشور

مطرح شدن مرز ریلی آستارا در کارگروه مرزهای مجاز کشور

رئیس اداره گذرنامه و امور مرزهای وزارت کشور از مطرح شدن مرز ریلی بین‌المللی آستارا - آستارا در کارگروه مرزهای مجاز کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه گیلان، «حجت الله بابایی» در جریان سفر به شهرستان مرزی بندر آستارا و بازدید از میزان پیشرفت پل ریلی بین‌المللی آستارا – آستارا و ارزیابی وضعیت گمرک زمینی این شهرستان، اظهار کرد: تعیین وضعیت مرز ریلی آستارا که پیش از این به عنوان یکی از پیشنهادات مرزهای ریلی کشور ارائه گردیده بود در کارگروه مرزهای مجاز کشور مطرح شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگروه مقرر گردید که از مجموع طرح های راه آهن بازدید به عمل بیاید، ادامه داد: در همین راستا در سفر اخیر بازدید از مرز جلفا و آستارا در دستور کار قرار گرفت.

بابایی بازدید از مجموعه تأسیساتی را که برای راه آهن آستارا – آستارا در دست احداث است از اولویت های سفر به شهرستان برشمرد و توضیح داد: یک سری ایرادات و اشکالات فنی مشاهده شده است که باید برای رفع اشکال به زیرساخت های راه آهن اعلام شود.

وی اضافه کرد: در بحث ایجاد زیرساخت برای سازمان هایی را که الزاماً در پایانه های مرزها مستقر هستند، مسایلی مطرح گردید تا رفع اشکالات آنها محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: در این زمینه هماهنگی هایی با گمرک، پلیس گذرنامه، مرزبانی، نهادها و تأسیسات کنترلی به ویژه حصار اطراف مرز به عمل آمد.

رئیس اداره گذرنامه و امور مرزهای وزارت کشور در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر در اقصی نقاط کشور، ۲۸ مرز مجاز زمینی، ۳۹ مرز مجاز هوایی و ۲۹ مرز مجاز دریایی وجود دارد.  

رئیس اداره گذرنامه و امور مرزهای وزارت کشور و هیأت همراه در این سفر علاوه بر بازدید از پل ریلی بین المللی آستارا – آستارا و محل احداث بارانداز و پایانه ریلی از بخش‌های مختلف مرز زمینی شهرستان از قبیل پل ترانزیتی و مسافری، پایانه مسافری، پنجره واحد تجاری، اداره کل گمرک و محوطه انبارهای عمومی بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha