• پنجشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95103019599
  • خبرنگار : 71431

ساجدی نیا در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد

تکذیب شایعات امنیتی بودن حادثه پلاسکو

تکذیب شایعات امنیتی بودن حادثه پلاسکو

رئیس پلیس پایتخت هر گونه شایعه امنیتی بودن حادثه پلاسکو را تکذیب کرد.

سردار حسین ساجدی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در محل حادثه پلاسکو، درباره انتشار شایعه‌ای درباره امنیتی بودن حادثه رخ داده در ساختمان پلاسکو اظهار کرد: بر اساس شواهد موجود و آنچه که در حال حاضر وجود دارد، هیچ گونه موضوع امنیتی در مورد این حادثه وجود نداشته و چنین شایعاتی قویا تکذیب می‌شود.

ساجدی‌نیا با بیان اینکه عملیات نیروهای امدادی و عوامل انتظامی در محل حادثه همچنان ادامه دارد، گفت: پلیس با تمام توان در محل حضور داشته و تدابیر ویژه را برای سهولت امدادرسانی و تامین ایمنی انجام داده است.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه محورهای منتهی به ساختمان پلاسکو همچنان و تا اطلاع ثانوی مسدود است، از شهروندان خواست که اخبار را از منابع رسمی دنبال کرده و به شایعاتی که در این زمینه منتشر می‌شود توجه نکنند و قطعا پلیس نیز با منتشر کنندگان شایعات برخورد خواهد کرد.

وی همچنین در جمع خبرنگاران با اعلام حضور پلیس ادامه دارد، از شهروندان بخاطر همکاری تشکر کرد .

رییس پلیس پایتخت بار دیگر هرگونه شایعه و احتمال خرابکاری یا بمب گذاری را درباره این حادثه تکذیب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۱۱-۰۱ ۰۲:۵۸

بنام خدا : بازارچه پارک لاله جنب موزه فرش دست کمی از پلاسکو ندارد 1_نداشتن آب شرب لوله کشی شهری برای غرف مواد غذایی و سرویس های بهداشتی . آبی که از تانکر ذخیره آب وارد لوله های سرویسهای بهداشتی می شود موجبات انواع بیماری های عفونی بویژه برای زنان و کودکان را فراهم می آورد . ( تانکر جلوی سرویس بهداشتی مردانه و مخزن زیر الکتریکی مجاور کبابخانه ) 2_ سازه های نا ایمن در برابر آتش سوزی چون کار گاه های قاب سازی ، پرده بامبو ، پرده پارچه ای ، خیاطی ، و غرفه های پر از اجناس سریع الاشتعال . متاسفانه بیمه شدن برخی از غرف توسط یک کار گزار موجب آن شده که بیمه نامه آتش سوزی تلویحا به عنوان سندی دال بر ایمن بودن محیط تلقی شود 4_ کابل کشی توزیع برق داخلی در سرتاسر بازارچه میان غرف از لای شاخ و برگ درختان کاج سریع الاشتعال و کابل کشی داخلی غیر استاندارد غرف از رو یا پشت جداره های نئوپان و MDF و همچنین کابل کشی برق ورودی از موزه هنر های معاصر بطور غیر مجاز به داخل بازارچه خلاف ضوابط اداره برق ( منطقه فردوسی ) و از همه خطر ناکتر اینکه : بار مصرفی غرف بازارچه فراتر از توان و ظرفیت بار کنتور برق موزه هنر های معاصر وزارت ارشاد اسلامی و کابل منتقل کننده برق به داخل بازارچه می باشد چنانچه دو بار کابل مذکور درچند سال اخیر آتش گرفته است . 5_ وقوع چند مورد آتش سوزی در بازارچه منجر به مرگ مرحوم خانم ... در نیمه اول دهه70 و آتش سوزی غرف مصنوعات چرمی و خطاطی ، جوراب فروشی و 4 غرفه مجاور آن، و ... که گزارشات آن در ایستگاه میدان انقلاب آتش نشانی موجود است . ( جدای آتش سوزی هایی که خود غرفه داران خاموش کرده اند و به آتش نشانی گزارش نشده است ) . 6 _ ساخت و ساز روزمره و غیر مجاز روزانه و شبانه در آن به بهانه زیبا سازی و مقاوم سازی غرف و در واقع به منظور توسعه مساحت غرف ( عکس های سال 81 غرف را با وضعیت فعلی آنها مقایسه نمایید ) . 7 _ وجود انبوه بساط و میز های بساط اجناس در جلوی غرف و در مسیر عبور افراد بازدید کننده و مشتریان که در صورت وقوع هر گونه اتفاق کار امداد رسانی را اگر نگوییم ناممکن حداقل دشوار نموده و ریسک و مخاطرات حادثه را بشدت افزایش میدهد . آیا وقت آن نرسیده که متولیان بهداشت ، وزارت بهداشت و درمان و مدیریت شهری در راستای صیانت از جان و منافع عموم اقدامی عاجل نمایند ؟