• جمعه / ۱ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95110100328

پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری در پی شهادت جمعی از آتش‌نشانان

پیام تسلیت حزب مردم‌سالاری در پی شهادت جمعی از آتش‌نشانان

حزب مردم‌سالاری در پیامی گفت:‌ مسوولان ذی‌ربط در حادثه پلاسکو هم باید پاسخگو باشند و هم از وقوع حوادث مشابه پیشگیری نمایند.

به گزارش ایسنا،‌حزب مردم سالاری در پی وقوع حادثه پلاسکو با صدور اطلاعیه‌ای شهادت جمعی از آتش نشانان را تسلیت گفت و از مسوولان ذی‌ربط درخواست کرد، ضمن پاسخگویی به افکار عمومی و آسیب شناسی نسبت به علت وقوع حادثه مذکور با ایجاد تمهیداتی از وقوع حوادث مشابه پیشگیری نمایند.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

در آخرین روز دی ماه سال جاری، خبر تاسف برانگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو بار دیگر، ملت سرافراز ایران و به ویژه مردم شریف تهران را در بهت و حیرت فرو برد.

حزب مردم سالاری ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان فداکار و خدوم که با قهرمانی تحسین برانگیز خویش مظلومانه در این حادثه جان باختند و با آرزوی سلامت مصدومان حادثه از مسوولان ذی‌ربط در خواست می کند،

اولا: هرچه سریع تر پس از خاتمه آوار برداری و اتمام عملیات نسبت به آسیب شناسی و بررسی علت وقوع حادثه به افکار عمومی پاسخگو باشند.

ثانیا: نسبت به مصدومان حادثه و خانواده‌های معزز عزیزان جان‌باخته آتش‌نشان رسیدگی لازم صورت گرفته و به ویژه برای مالباختگانی که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند عنایت ویژه مبذول گردد.

ثالثا: با ایجاد تمهیدات لازم و ارائه برنامه‌های فوری نسبت به وقوع این گونه حوادث از هرگونه بی تفاوتی پرهیز نموده و با اقدامات پیشگیرانه خود میزان کار آمدی و جلب اعتماد عمومی را ارتقا بخشند.

کمیته اطلاع رسانی حزب مردم سالاری

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha