۱۳۹۶-۰۲-۱۷ | ۱۵:۱۵
منبع: نمایندگی گلستان
اعزام اورژانس اجتماعی به محل حادثه معدن آزادشهر

اعزام اورژانس اجتماعی به محل حادثه معدن آزادشهر

گلستان (ایسنا) - مدیرکل بهزیستی استان گلستان گفت: به منظور کاستن از بار روانی حادثه معدن آزادشهر و انجام خدمات مشاوره ای و مددکاری به بازماندگان و اعضای خانواده محبوس شده در معدن، تیم سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی گلستان از همان ساعات اولیه حادثه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم غفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم  سیار و مداخله کننده در بحران اورژانس اجتماعی بهزیستی شامل تعدادی روانشناس و مددکار تحت عنوان طرح محب است.

وی با اشاره به اینکه این کار با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر صورت گرفته است، افزود: روانشناسان و مددکاران در این منطقه پس از شناسایی بازماندگان معدنچیان آسیب دیده، اقدامات لازم و ارائه خدمات در منزل را برای این عزیزان انجام داده اند.

ظهر چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه ‌در معدن زغال‌سنگ آزادشهر انفجاری شدید رخ داد و باعث تخریب بخشی از این معدن شد که متأسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعدادی در تونل‌های معدن محبوس شده‌اند. تاکنون پیکر 22 تن از معدنچیان جان باخته‌ از معدن خارج شده است.


انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها