۱۳۹۶-۰۲-۳۱ | ۱۵:۲۵
ریاض به تمدید توافق کاهش تولید نفت خوشبین است

ریاض به تمدید توافق کاهش تولید نفت خوشبین است

وزیر انرژی عربستان اعلام کرد که همه کشورهای تولیدکننده نفت از تمدید توافق کاهش تولید برای یک دوره ۹ ماهه حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز به نقل از شبکه بلومبرگ نوشت: خالد الفالح، وزیر انرژی عربستان، دیروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) اعلام کرد: همه کشورهای تولیدکننده نفت موافق هستند که توافق کاهش تولید را ۹ ماه دیگر تمدید کنند.

وی گفت: ما باور داریم که همه موافق هستند؛ همه کسانی که با آنها صحبت کرده‌ام، نشان داده‌اند که تمدید ۹ ماهه توافق، تصمیمی عاقلانه است.

انتهای پیام

# اقتصادی

آخرین اخبار اقتصادی