۱۳۹۶-۰۷-۰۴ | ۲۳:۵۹
منبع: نمایندگی مرکزی
ربیعی با دستور روحانی عازم اراک شد

ربیعی با دستور روحانی عازم اراک شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دستور رئیس‌جمهور راهی استان مرکزی شد.

به گزارش ایسنا - منطقه مرکزی، علی ربیعی با هدف بررسی مشکلات کارگران آذراب و هپکو تا ساعاتی دیگر وارد استان مرکزی خواهد شد.

دو واحد صنعتی هپکو و آذراب اراک چندی است دچار مشکلات مختلف شده‌اند و اراک چندی است که شاهد اعتراضات کارگران این واحدها به تاخیر در پرداخت حقوق‌ها و مسائل مدیریتی است.

انتهای پیام

# اقتصادی

آخرین اخبار اقتصادی