به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام هوآوی، با توجه به ارزیابیهای انجام شده از سوی شرکت بینالمللی دادهها IDC، به عنوان دومین فروشنده برتر گوشیهای هوشمند در بازار جهانی موبایل طی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ معرفی شد. همچنین در فضای نوآوریهای بینالمللی فناوریهای مرتبط با ساخت گوشیهای هوشمند نیز از نظر میزان سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعه در رتبه ششم جدول جهانی قرار گرفته است.
این شرکت با ۴۵ میلیارد دلار هزینه اختصاص داده شده ظرف ۱۰ سال گذشته و ۱۳.۲۳ میلیارد دلار که تنها در سال گذشته به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده، موفق به کسب این جایگاه شده است.
هوآوی در خاورمیانه و افریقا
برند تجاری هواوی درحال حاضر در خاورمیانه و افریقا سریعترین میزان رشد را در بازار منطقه داشته است. علاوه بر این طبق گزارش «موسسه توسعه دانش بنیاد» (GFK) در آگوست ۲۰۱۸، سهم هواوی از نظر CBG که مربوط به بازارفروش موبایل، تبلت، لپتاب و تجهیزات جانبی میشود، در بازار این منطقه ۲۱.۵ درصد بوده. به این ترتیب هواوی موفق شده جایگاه خود را به عنوان دومین فروشنده برتر گوشیهای هوشمند در بازار خاورمیانه و افریقا تثبیت کند.
عرضه سری جدید گوشیهای HUAWEI Mate ۲۰ Pro در کشور امارات در مرحله پیش فروش، با استقبال خوبی مواجه شد. فروش این گوشیها دراین مرحله، ده برابر بیشتر از میزان فروش مدل قبلی این دستگاه، یعنی Huawei Mate ۱۰ بود.
این شرکت دلیل موفقیت خود در این زمینه را ارایه قابلیتهای جدید در این گوشیها میداند. ارایه سیستم دوربین سه گانه ultra-wide angle Leica و همچنین دوربین ۲.۵ سانتی Leica با قابلیت عکسبرداری ماکرو و باتریهایی با طول عمر طولانی وهمچنین قابلیت شارژ معکوس، از جمله این قابلیتها است.
قابلیتهای جدید در سری جدید گوشیهای هواوی
هواوی با ایجاد ۱۴ مرکز تحقیق و توسعه و ۳۶ مرکز نوآوری مرتبط و ۴۵ مرکز آموزشی درسراسر جهان تعهد ویژهای را به بخش تحقیق و توسعه نشان داده و همین اقدامات این برند را تبدیل به یک برند پیشگام که اولویتهایش ایمنی و امنیت کاربران است، چیپستهای هوش مصنوعی را در این صنعت به کار بگیرد.
با توجه به روند رو به رشد و حضور فناوریهای AI که بخشهای مختلف این صنعت را در بر گرفته، دستگاههای مجهز به فناوری AI همزمان با تلاش برای پاسخگویی سریعتر، عملیات کارآمدتر و نتایج بصری چشم انداز آینده فناوری را به خود اختصاص دادهاند.
برای تحقق این هدف، هواوی در سال ۲۰۱۸ کایرین ۹۸۰ را که نخستین تراشه AI به ضخامت ۷ نانومتر است، از طریق ارایه گوشی سری HUAWEI Mate ۲۰ Pro به بازار جهانی گوشیهای هوشمند عرضه کرد. این دستگاه موتور محرک نسل بعدی تولیدات است. همچنین انواع اپلیکیشنهای سرگرمی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای فناوری برای بهترین عملکرد به مشتریان را نیز طراحی کرده است.
The HUAWEI Mate ۲۰ Pro همچنین با ارایه گوشیهای مجهز به AI با حالت ویدیویی منحصر به فرد حالت (AI Portrait) عکاسی پرتره با رنگهای ویدیویی را امکانپذیر کرده است.
این برند چینی همچنین رتبه ۷۹ را در جدول جهانی برندهای پرفروش فوربز بدست آورده که میتواند نمادی از نفوذ و رشد فناوری و جایگاه چین در این زمینه باشد.
بازار CBG شرکت هوآوی با استفاده از فناوریهای به روز و به کار گیری هوش مصنوعی در دستگاههای خود، کارکرد آینده گوشیهای هوشمند را تغییر داده و آن را تبدیل به یک ابزار هوش مصنوعی که قادر به درک و تامین نیاز کاربران باشد، کرده است.
هوآوی در ناوبریهای به کار گرفته شده در گوشیهای جدید، سیستمی پیشرفته و قدرتمند ارایه میدهد که نوآوریهای نسل بعدی گوشیهای هوشمند را برای مشتریان امروز فراهم میکند و به آنها امکان میدهد تا به طور پویا در دنیای دیجیتال امروز فعالیت کنند.
هوآوی با سرمایهگذاریهای سنگین و تعهد به نوآوری در تولیدات، گوشیهای هوشمند را به گوشیهای فوق هوشمند تبدیل کرده است. این هدف، با توسعه قطعات و فناوریهایی با توانایی محاسبات AI و ارایه تجربهای هوشمندانه و سریعتر و با حفظ امنیت برای مصرف کنندگان، محقق شده است.
Huawei Consumer Business Group (CBG)
Huawei Consumer Business Group (CBG) یکی از سه گروه تجاری Huawei است که محصولات متنوعی از جمله گوشیهای همراه، تبلتها و لپ تابها ارائه میدهند. محصولات و خدمات Huawei در بیش از ۱۷۰ کشور عرضه میشود. هماکنون یک سوم جمعیت جهان، مصرفکننده تولیدات این شرکت هستند. این شرکت در سال ۲۰۱۸ رتبه دوم جهانی را در جدول فروش گوشی همراه را به دست آورد.
انتهای پیام
نظرات