۱۳۹۸-۰۱-۰۵ | ۱۵:۰۳
منبع: نمایندگی لرستان
اهالی روستاهای حاشیه رودخانه کشکان منازل مسکونی خود را ترک کنند

فرماندار پلدختر:

اهالی روستاهای حاشیه رودخانه کشکان منازل مسکونی خود را ترک کنند

لرستان (ایسنا) - فرماندار پلدختر گفت: اهالی روستا‎های حاشیه رودخانه کشکان(چم‌مهر، چم‌شهران، بابازید و قسمت غربی شهر معمولان) منازل مسکونی خود را ترک کنند.

نعمت‌اله دستیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: وقوع سیل در این شهرستان خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.

وی گفت: محور ترانزیتی خرم‌آباد- پلدختر بصورت صد درصد مسدود است.

فرماندار پلدختر بیان کرد: مسافرین نوروزی در این مسیر به هیچ‌وجه تردد نکنند.

دستیاری با بیان اینکه میزان خسارات بیش از آنچه است که پیش بینی می‌کردیم، تاکید کرد: اهالی روستاهای حاشیه رودخانه کشکان (چم‌مهر، چم‌شهران، بابازید و قسمت غربی شهر معمولان) منازل مسکونی خود را ترک کنند.

وی بیان کرد: در بسیاری از روستاهای شهرستان با قطعی آب و برق مواجه‌ایم.


انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها