۱۳۹۸-۰۲-۰۶ | ۲۲:۵۸
حسینی: هواداران می‌دانند چقدر دشمن دارند/ همه دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند

حسینی: هواداران می‌دانند چقدر دشمن دارند/ همه دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند

کاپیتان پرسپولیس معتقد است تیمش دشمن زیاد دارد و همه به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپاهان گفت: از هواداران به خاطر حمایت‌شان ممنونم. خودشان می‌دانند که چقدر دشمن دارند و همه چیز به ضررشان است.

وی افزود: اتفاقاتی را که روی سکوها افتاد را همه شاهد بودند و همه چیز به ضرر پرسپولیس است. متأسفانه همه دنبال این هستند که به پرسپولیس ضربه بزنند و کاری نمی‌شود کرد. قهرمانی و همه چیز سخت است. رای‌های کمیته اخلاق را نگاه کنید؛ نتیجه می‌گیرید که همه چیز سخت است.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی