• جمعه / ۱۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98081005111
  • منبع : منطقه جنوب تهران

امام جمعه موقت ورامین:

هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و به او خوش بینی ساده لوحانه داشت

هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و به او خوش بینی ساده لوحانه داشت

ایسنا/تهران امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و به او خوش بینی ساده لوحانه داشت و لحظه ای از دشمن چشم برداشته و غافل شد.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی یکی از ویژگی های منتظران ظهور را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: باید نسبت به شیوع بدی ها و ناهنجاری ها حساس باشیم، برای اقامه خوبی ها و معروفات تلاش کنیم و دست در دست هم برای اصلاح جامعه گام برداریم.

وی سپس به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی و دانشگاه های ارتش اشاره کرد و افزود: هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و به او خوشبینی ساده لوحانه داشت و لحظه ای از دشمن چشم برداشته و غافل شد.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که نباید دشمن را ناتوان و حقیر شمرد، گفت: نباید به پیروزی ها غره شد، چرا که یک لحظه غفلت می تواند، مانند جنگ اُحد پیروزی را به شکست تبدیل کند، دشمن حیله گر و غدار ممکن است، از هرگونه غفلتی جهت ضربه زدن به ما استفاده کند، البته به لطف الهی در طول ۴۰ سال گذشته علیرغم آسیب هایی که از سوی دشمنان به ملت ما وارد آمده، همواره پیروزی این میدان ارتش و سپاه و نیروهای مسلح و ملت بزرگوار ایران بوده است و اکنون نیز با حفظ هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری همچنان پیروز میدان ها خواهیم بود.

وی در ادامه به مسائل عراق و لبنان اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی دلسوزان عراق و لبنان علاج ناامنی است و مردم این کشورها نیز باید بدانند، مطالبات به حق آن ها می بایست، از چارچوب ساختارهای قانونی تامین شود، باید سرنخ آن چه امروز در عراق و لبنان می گذرد، را در سفارتخانه های آمریکا و کشورهای غربی پیدا کرد، که منافع خود را در فتنه انگیزی می بینند.

خطیب جمعه ورامین با بیان این که آمریکا و استکبار جهانی از پیروزی های جبهه مقاومت علیه داعش و گروه های تکفیری عصبانی هستند، تاکید کرد: آن ها می خواهند، با ایجاد درگیری های داخلی ملت ها را به خود مشغول کنند و از سویی دیگر در پی ایجاد تقابل این کشورها با ایران هستند، در اتفاقات اخیر چهره های مبارز و مقاوم در برابر داعش مورد سوء قصد قرار گرفتند، به حریم مرجعیت تعرض و به حزب الله عزیز توهین شد، فتنه امروز این کشورها همانند فتنه ۸۸ در ایران است.

وی سپس به یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان امسال چند تفاوت عمده با سال های قبل دارد، صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که استکبارستیزی، دشمن شناسی و عدالت محوری با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی را محورهای مهم معرفی می کرد، باید در جهت برگزاری پرشور مراسم ۱۳ آبان تلاش کنیم.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که امروز تغییرات اساسی در توان سیاسی و نظامی منطقه ایجاد شده است، اضافه کرد: یمن با ۲۵۰ هزار تهاجم، نیم میلیون بمب و راکت و هزاران بمب خوشه ای همچنان مقاومت می کند، پهپاد آمریکایی هدف قرار گرفت، کشتی انگلیسی متوقف شد، توطئه های رسانه ای دشمن نیز با دستگیری «زم» زمین گیر شد و امروز افول آمریکا در حوزه اقتصادی کاملا مشهود است و ۱۵ تریلیون دلار بدهی دارد و ملت ایران همچنان در برابر تحریم ها مقاومت می کنند،  این اتفاقات ۱۳ آبان امسال را از سال های گذشته متمایز می کند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران به خود می بالد، که بر اساس مبانی دینی و انقلابی خود و به تبعیت از مقام معظم رهبری توانسته پوزه آمریکا را به خاک بمالد و این موارد راهپیمایی ۱۳ آبان و این یوم الله را بیش از پیش پر اهمیت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha