• شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98082516346

۵۵ میلی متر در گیلان باران باریده است

۵۵ میلی متر در گیلان باران باریده است

ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: ۵۵ میلی متر بطور میانگین در ۴۸ ساعت گذشته در استان باران باریده است.

وحید خرمی در جلسه آب منطقه ای استان از بارش ۵۵ میلی متری بطور میانگین در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بدست آمده از ایستگاه های هواشناسی در گستره جلگه، ارتفاعات و ساحل استان گیلان تاکنون بطور میانگین ۵۵ میلی متر نزولات جوی در استان شاهد بودیم.

وی در تشریح اولیه تحلیل بارندگی ایستگاه های شاخص باران سنجی وزارت نیرو در ۴۸ ساعت گذشته استان گیلان اضافه کرد: بررسی رخدادهای بارش ایام یاد شده نشان می دهد که این واقعه در محدوده فومنات و شفارود و بخشی از مرکز استان گیلان بیشترین تاثیر را داشته که شاهد بیشترین بارش در قلعه رودخان به میزان ۱۳۲ میلی متر بوده ایم.

خرمی خاطرنشان کرد: بیشترین بارش ها مربوط به ایستگاه های رضوانشهر. قلعه رودخان، ماسال، کسما ، چوبر شفت، هراتبر و شهربیجار، به ترتیب  چهار ۱۰۲،  ۱۳۲.۵،  ۹۸.۵،  ۷۵.۵،  ۱۰۳،  ۶۳،  ۷۹.۵ میلی متر که به ترتیب ۷.۸درصد ۸.۲درصد۱۰ درصد۷.۲ درصد۷.۳درصد ۴.۶ درصد.۶.۵ درصد بارش سالانه این ایستگاه ها هستند..

وی از بارش در ارتفاعات استان گیلان به صورت برف خبر داد و گفت: برف در ارتفاعات استان گیلان از جمله اسپیلی دیلمان در شرق  و اسالم به خلخال در غرب استان  با ارتفاع حدود ۳۰ سانتی متر شاهد بارش برف هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها در روزهای آتی، از شهروندان، مسافرین و پیمانکاران حاشیه رودخانه ها درخواست داریم به علت طغیانی شدن رودخانه و وقوع احتمالی سیلاب ها از هر گونه ورود به بستر و استقرار در حریم رودخانه ها اکیدا خودداری کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha