• شنبه / ۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98100705116
  • منبع : بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

در انتخابات نباید چیزی از مردم پنهان بماند

در انتخابات نباید چیزی از مردم پنهان بماند

ایسنا/بوشهر رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: شفافیت به معنای این است که نباید در عرصه انتخابات چیزی از مردم پنهان بماند که دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مجید خورشیدی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران ۱۰ گانه استان بوشهر با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مراحل انتخابات در استان بر اساس برنامه زمان‌بندی طی می‌شود اظهار کرد: در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر، ۱۹۶ نفر داوطلب ثبت نام کردند که ۱۰ نفر از آنان انصراف خود را اعلام کرده و صلاحیت ۴ نفر نیز در هیئت‌های اجرایی تایید نشد.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌های استان بوشهر زودتر دیگر  استان‌ها تشکیل شد، افزود: تعامل و همکاری خوبی میان هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت در استان بوشهر و شهرستان‌ها برقرار است.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امنیت مطلوب و کامل، مشارکت حداکثری، مردمی بودن، قانون مداری و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات دانست و تاکید کرد: فضای امنی در برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است و این روند ادامه دارد؛ در این راستا تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در استان فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر شفافیت در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و افزود: شفافیت به معنای این است که نباید در عرصه انتخابات چیزی از مردم پنهان بماند که دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

خورشیدی رعایت قانون در همه مراحل انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این زمینه همه دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر در همه سطوح در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha