۱۳۹۸-۱۰-۱۸ | ۱۱:۴۷
منبع: باشگاه دانشجویان
کارگاه "گویندگی و دوبله" در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

کارگاه "گویندگی و دوبله" در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

کانون گویندگی و اجرای دانشگاه علامه طباطبایی کارگاه "گویندگی و دوبله" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس امین صفردوست طی ۶ جلسه ۴ ساعته، روزهای یکشنبه از ۶ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در خیابان کریمخان زند ، نبش عضدی شمالی ، ساختمان سابق معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با آیدی gooyandegivaejra@ ارتباط برقرار کنند.

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی