۱۳۹۸-۱۲-۰۶ | ۱۳:۵۶
منبع: نمایندگی هرمزگان
یک مورد کرونا در هرمزگان مثبت اعلام شد

یک مورد کرونا در هرمزگان مثبت اعلام شد

هرمزگان (ایسنا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح مورد مثبت شده کرونا در این استان پرداخت.

دکتر حسین فرشیدی ظهر امروز(ششم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود:  کرونا در هرمزگان یک مورد مثبت دارد که بیمار خانم ۷۰ ساله قمی است که برای دیدار دختر و دامادش به قشم سفر کرده است.
وی اظهار کرد: این بیمار پنج روز پیش به علائم ویروس کرونا به بیمارستان پیامبر اعظم قشم مراجعه و بستری شد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این بیمار بهبود یافته و هم اکنون به همراه دختر و دامادش در خانه تحت مراقبت علوم پزشکی است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها